TWÓJ SKLEP INTERNETOWY POTRZEBUJE WYSOKICH POZYCJI W GOOGLE!
Artykuł Partnera
Gdy Twój sklep internetowy uzyska wysokie pozycje w Google, żadna konkurencja nie będzie groźna.
Handel w sieci pozwalający na dotarcie do wszystkich klientów potencjalnie zainteresowanych danym asortymentem niezależnie od ich miejsca zamieszkania, może wydawać się łatwym pomysłem na biznes. Tymczasem, tylko części sklepów internetowych udaje się przetrwać na rynku dłużej niż kilka lat. Konkurencja jest dziś bowiem liczna, niezależnie od tego, jakiego typu ofertę proponujemy. Bez skutecznej reklamy trudno marzyć o sukcesie. Fachowe wsparcie pozwala go jednak oczekiwać ze spokojem.
Wszystko się zmienia. Zadbaj o to, by Twój sklep za tym nadążał
Choć nasz kraj nie jest w czołówce, jeśli chodzi o dynamikę rozwoju rynku e-commerce, to jednak postępuje on szybko od wielu lat i sama obecność w sieci już dawno przestała być istotnym atutem. Kupujemy w ten sposób już niemal wszystko, na czele z m.in. odzieżą, kosmetykami i elektroniką. Internet jest jednocześnie miejscem, w którym informacji o najkorzystniejszych ofertach poszukują wszyscy – także ci, którzy początkowo zamierzają udać się do punktu stacjonarnego. Pozycjonowanie stron, a więc walka o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google, pozwala nam więc dotrzeć i przekonać do siebie każdego, co czyni z niej najlepszy sposób na promocję dla każdego. Sięgnij więc po niego!
Nakład niezbędnej przy tym pracy i szereg wyzwań wymagających zaangażowania specjalistów powoduje, że jedynym efektywnym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy profesjonalnej agencji SEM, takiej jak np. AFTERWEB. Zespół fachowców nie tylko zadba o stworzenie bazy wartościowych linków, ale także o to, by właściwą z punktu widzenia robotów wyszukiwarki postać zyskała strona sklepu. Google ocenia ją w dużej mierze tak, jak typowy użytkownik. A przecież w tym zakresie zmieniło się niemało. Zbyt długi czas ładowania zniecierpliwi dużo większą niż dawniej liczbę potencjalnych klientów. W dodatku, obecnie w Polsce już więcej niż jedna czwarta zakupów wykonywana jest z telefonów i udział ten stale rośnie – również dostosowanie do ich ekranów, a więc responsywność strony jest oceniana przez wyszukiwarkę. Sprawdzi ona też przejrzystość nawigacji. Przyjrzy się jednak także temu, co nie rzuca nam się w oczy, a więc np. postaciom adresów, regularnie sprawdzać będzie ponadto kod. Oddaj więc swój sklep w ręce fachowców a będziesz mógł być pewien, że sprosta on współczesnym wymaganiom!
Kiedy należy rozpocząć pozycjonowanie stron? Jak najszybciej!
Prowadząc sprzedaż w internecie z jednej strony możemy cieszyć się tym, że lokalizacja nie gra roli, z drugiej jednak stajemy wobec konieczności stawienia czoła konkurentom z całego kraju. Nie ma więc znaczenia, czy naszą siedzibą jest Chorzów czy Szczecin, czy miasto w jakimkolwiek innym rejonie – dobre pozycje tak czy inaczej będą niezbędne, a każdy dzień poza czołówką to rzesze klientów, których podbiera nam ktoś inny. Duża ich część nie ma ochoty nawet przewijać pierwszej strony do dołu, nie mówiąc już o zaglądaniu na następne. Niejednokrotnie więc, nie będąc widocznymi, nie zdołamy nawiązać skutecznej walki z rywalami oferującymi znacznie mniej atrakcyjne ceny i warunki! Nie dopuść do tego! Fachowy zespół określi dla Ciebie najlepszą strategię, która pozwoli w jak najkrótszym czasie zawalczyć o zdecydowanych na dokonanie zakupu internautów.