Dzisiaj:
Wtorek, 24 grudnia 2024 roku
Adam, Ada, Adamina, Adela, Ewa, Ewelina, Ewelin, Godzisława, Grzegorz, Grzymisława, Hermina, Herminia, Irma, Irmina, Zenobiusz

ROLA TREŚCI W MARKETINGU

14 września 2020 | Brak komentarzy

Artykuł Partnera
Content is King? Oto, jaka jest rola treści w marketingu oraz jak tworzyć wartościowe teksty!

Content marketing stanowi w dzisiejszych czasach ważną rolę w wielu gałęziach promocji. Jego przydatność można zaobserwować chociażby w przypadku pozycjonowania stron internetowych i prowadzenia mediów społecznościowych. Zastanawiasz się w jakim sposób tworzyć treści, które będą angażowały potencjalnego Klienta i sprawią, że sprzedaż Twoich usług wzrośnie. Zapraszamy.

Przyszłość przepowiedziana już ćwierć wieku temu. Sprawdź tajemnice content marketingu

O słuszności inwestowania w pierwszorzędnej klasy content marketing informował już w 1996 roku Bill Gates. Właściciel firmy Microsoft użył bardzo popularnego stwierdzenia, które do dziś dzień stanowi motto dla wielu marketerów oraz agencji marketingowych. Content is King! Gates zauważył, że każdy kto ma dostęp do komputera i internetu może tworzyć treść, a nie każda praca będzie charakteryzowała się maksymalną wartościowością. Według Amerykanina content miałby skutecznie wspierać sprzedaż usług i produktów. Jak wizja popularnego miliardera sprawdza się niespełna ćwierć wieku później? Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że doskonale. Content marketing jest dziś częścią składową nie tylko pozycjonowania w wyszukiwarce Google, ale także wielu innych działań promocyjnych. Mowa tutaj chociażby o mediach społecznościowych, gdzie mimo wszechobecnego minimalizmu użytkownicy poszukują angażujących treści. Bill Gates wie także, że istotnym czynnikiem tworzenia cennych treści jest atrakcyjne wynagradzanie osób za to odpowiedzialnych. Zawód copywritera SEO jest dziś gałęzią biznesu, która mocno się rozwija.

Wartościowy content od kulis. Zobacz, jak powinno wyglądać tworzenie ciekawych treści

Powielenie tekstu opublikowanego już w internecie, brak znajomości zasad poprawnej pisowni i nieumiejętna gospodarka słowami kluczowymi. To wykaz trzech najpopularniejszych błędów jakie mogą zostać popełnione podczas tworzenia content marketingu. Bardzo doświadczona Agencja IN w swoim zespole posiada grupę wyspecjalizowanych copywriterów, którzy doskonale znają realia funkcjonowania algorytmu Google. Zastanawiasz się, jak dokładnie powinien wyglądać prawidłowo napisany tekst? Zwróć uwagę przede wszystkim na jego długość. Szacuje się, że ta minimalna powinna oscylować w granicach dwóch do trzech tysięcy znaków ze spacjami. Ważne jest również oddzielenie akapitów nagłówkami. Umieść tam frazę kluczową, aby przyciągnąć uwagę robota Google. Obowiązkowa jest oczywiście poprawna pisownia, brak błędów ortograficznych oraz gramatycznych. Najnowsza aktualizacja algorytmu wyszukiwarki zwraca na takie rzeczy uwagę. Odróżniana jest również odmiana słów, dlatego słowa kluczowe w treści warto swobodnie odmieniać, tak aby uniknąć niepotrzebnych powtórzeń konkretnej frazy.