Dzisiaj:
Sobota, 23 listopada 2024 roku
Adela, Erast, Felicyta, Klemens, Klementyn, Orestes, Przedwoj

PROWADZISZ LOKAL GASTRONOMICZNY?

7 września 2020 | Brak komentarzy

Artykuł Partnera
Zobacz, na jakie czynniki zwróci uwagę każdy Twój Klient.

Każdy profesjonalny restaurator doskonale wie, że na popularność lokalu gastronomicznego w dzisiejszych czasach może wpływać bardzo dużo czynników. Współczesny Klient podczas wyboru ulubionego miejsca zwraca uwagę nie tylko na jakość serwowanej kuchni oraz stopień rozbudowy karty dań, ale także na wnętrze czy chociażby obecność firmy w social media. Chcesz walczyć o każdego potencjalnego gościa? Zapoznaj się z kilkoma naszymi poradami.

Spraw, aby gość restauracji w środku lokalu poczuł się, niczym we własnym domu

Na pierwszy rzut oka, w przypadku lokali gastronomicznych, jedynym czynnikiem, który może realnie wpływać na decyzje Klientów, powinna być jakość serwowanej kuchni. Jedzenie przecież stanowi główny punkt zaczepienia w przypadku tego typu działalności. Tymczasem, jak pokazują badania, ogromne znaczenie dla każdego z odwiedzających Cię gości ma chociażby sposób, w jaki nastąpiła aranżacja wnętrza. Kolor ścian, umeblowanie lub nawet akcesoria dekoracyjne powinny być spójne bądź nawiązywać bezpośrednio do charakteru kuchni. Aby prowadzony przez Ciebie lokal nie był ponury, zadbaj o inwestycję w obrazy do restauracji. Na stronie internetowej sklepu Arti Style możesz znaleźć dużo oryginalnych kompozycji trójwymiarowych. Takie ozdoby z pewnością przyciągną uwagę każdego Klienta. Dodatkowym atutem wykorzystywania obrazów przestrzennych 3D jest możliwość wręcz dowolnego wyboru motywu. Nawiążesz nim do pozostałych elementów wyposażenia. Zwierzęta? Natura? Postacie kinowe? Nie ma żadnego problemu! Zwróć również szczególną uwagę na kilka innych ważnych dodatków. Mowa o obrusach, zasłonach i o licznych kwiatach doniczkowych.

Zwiększ widoczność restauracji. Zaproś do niej gości wprost z internetu

Poznałeś już najważniejsze aspekty dbania o wnętrze Twojego lokalu gastronomicznego. Pora na zapoznanie się z kilkoma cennymi praktykami, jakie możesz wdrożyć na zewnątrz restauracji. O popularności takiego miejsca, która bezpośrednio przekłada się na maksymalizację zysków, może decydować sposób promowania lokalu wśród potencjalnych Klientów. Media społecznościowe w tym wypadku wiodą absolutny prym. Nie bój się przedstawiać pozycji z menu. Dobrym wyborem będzie ukazywanie zakulisowych wydarzeń. Istotnym aspektem jest także prowadzenie własnej strony internetowej. To właśnie tam możesz informować o nowościach w karcie dań, przedstawić zespół lub stworzyć formularz rezerwujący stolik. Obecność online w dzisiejszych czasach jest na wagę przysłowiowego złota!