Dzisiaj:
Niedziela, 17 listopada 2024 roku
Dionizy, Floryn, Grzegorz, Hugo, Hugon, Salomea, Salome, Sulibor, Zbysław

KANDYDACI NA BURMISTRZA DĄBROWY TARNOWSKIEJ

1 marca 2024 | komentarzy 176

W tegorocznych wyborach samorządowych burmistrz Dąbrowy Tarnowskiej, Krzysztof Kaczmarski nie może być pewny reelekcji. Przeciw niemu wystartują: Andrzej Giza (z własnego komitetu) oraz Tomasz Pietras (KWW Wspólnota Samorządu Powiśla Dąbrowskiego), który swoich sił próbował nawet w ostatnich wyborach parlamentarnych.

Przewaga obecnego burmistrza, Krzysztofa Kaczmarskiego to doświadczenie na stanowisku burmistrza, starosty i wicestarosty (ostatnie dwie kadencje sprawował funkcje włodarza miasta) oraz zrealizowane inwestycje, które sam wymienia. Ale przeciw sobie ma również doświadczonych w pracy na rzecz samorządu kandydatów – obaj są i/lub byli radnymi.

Prezentujemy krótko sylwetki kandydatów na burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej w tegorocznych wyborach samorządowych, bez założeń programowych, z którymi kandydaci sami muszą dotrzeć do społeczności lokalnej.

Krzysztof Kaczmarski (65 lat), jak wszyscy kandydaci, mieszka w Dąbrowie Tarnowskiej. Jest absolwentem UJ w Krakowie, WSP w Kielcach oraz WSB w Tarnowie i wieloletnim nauczycielem (w tym zastępcą dyrektora dąbrowskiego LO). Pracuje w samorządzie powiatowym od 1998 r. W kadencji 2002 – 2006 był starostą powiatu dąbrowskiego, w kolejnej kadencji – pełnił funkcję wicestarosty. Od 2007 r. pracował w dąbrowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. W 2014 r. został burmistrzem Dąbrowy Tarnowskiej i funkcję tę sprawuje do dzisiaj. Szczyci się dobrym kontaktem z mieszkańcami i wsłuchiwaniem się w potrzeby lokalnej społeczności. Startuje z listy KWW Niezależni Ziemi Dąbrowskiej.

Andrzej Giza (44 lata) najmłodszy z kandydatów na burmistrza, pełni funkcje zastępcy kierownika Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Dąbrowie Tarnowskiej, w którym pracuje już od 18 lat. W latach 2010 – 2018 pełnił przez dwie kadencje funkcje radnego Rady Miejskiej w Dąbrowie Tarnowskiej. W 2018 r. został radnym Rady Powiatu Dąbrowskiego (jest również członkiem Zarządu Powiatu). Ukończył studia z zakresu Gospodarki i Administracji Publicznej oraz podyplomowe studia menedżerskie i studia MBA kadry menedżerskiej. Systematycznie poszerza swoje kompetencje. W wolnych chwilach oddaje się swoim pasjom: piłce nożnej i tańcowi towarzyskiemu.
Startuje z utworzonego przez siebie KWW Andrzej Giza Porozumienie Samorządowe.

Tomasz Pietras (49 lat), który podobnie jak Andrzej Giza pierwszy raz startuje na stanowisko burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej, także ma doświadczenie samorządowe. Z zawodu jest przedsiębiorcą gospodarczym (działalność rachunkowo – księgowa), ale od 2018 r. pełni także funkcje radnego Rady Miejskiej w Dąbrowie Tarnowskiej. Startował również w wyborach parlamentarnych z list KO, z ósmego miejsca. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Tytuł magistra ekonomii zdobył w 2001 r. w zakresie zarządzania firmą. Od 1999 r. prowadzi własną działalność gospodarczą. Odziedziczył kilkuhektarowe gospodarstwo rolne. Od ośmiu lat prowadzi (wówczas był to nowatorski projekt w skali lokalnej) winnicę z możliwością degustacji win. W 2014 r. założył pasiekę „Słoneczna dolina”, która obecnie składa się z 50 uli.
Na burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej startuje z KWW Wspólnota Samorządu Powiśla Dąbrowskiego.

us


Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Internautów. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin - zawiadom nas o tym (elstertv@gmail.com).

Komentarze

  1. 1 marca 2024 o 11:45
    azi :
    PIS i 3D nie wystawi swojego kandydata? Powodzenia dla pozostałych kandydatów
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 18)
  2. 1 marca 2024 o 12:34
    Wyborca :
    Tak, studia MBA to taka "nowoczesność" , często występująca u poprzedniej władzy, co widzimy teraz w mediach publicznych w TVP i TVP info. A nie ma kandydata z pis, psl, po, lewicy, konfederacji?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 25)
  3. 1 marca 2024 o 12:42
    Obserwator :
    Zmiany są potrzebne na wszystkich szczeblach i stanowiskach urzędnicznych, nawet jeśli nie mamy nikomu nic do zarzucenia. Normalne jest, że nowi ludzie, nowa energia, nowe pomysły, praktyczność, no i... obiektywność której skolegowanym urzędnikom brakuje. I jeszcze taka dygresja; koniecznie należy wprowadzić do władz osoby spoza urzędów, tylko tak może być normalnie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +24 (w sumie : 36)
  4. 1 marca 2024 o 17:03
    Mieszkanka :
    Czas na zmiany i na młodych, którym chce się polepszyć funkcjonowanie i wygląd Naszej miejscowości! Dąbrowa od lat nie zmienia się bo nie chce się władzy już nic robić. Stara kadra na emeryturę. Zróbcie miejsce dla tych, którzy zrobią W KOŃCU coś pożytecznego!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +22 (w sumie : 42)
  5. 1 marca 2024 o 23:06
    Głos młodych :
    Mam nadzieję, że lokalne media staną na wysokości zadania i zorganizują prawdziwą debatę kandydatów z możliwością zadawania pytań. Obecne programy to zbiór frazesów, bez konkretów i pomysłu na działanie- miasta do przodu nie popchną
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +21 (w sumie : 27)
  6. 1 marca 2024 o 23:14
    Młody dąbrowianin :
    Panu na emeryturze już podziękujemy. Dajmy szanse młodszym, którzy mają doświadczenie w swoim biznesie. Pietras na burmistrza
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -13 (w sumie : 51)
  7. 2 marca 2024 o 06:10
    Piotr W :
    Najważniejszym priorytetem dla przyszłych władz gminnych i powiatu powinno być zainteresowanie się działaniem Szpitala . To co obecnie się tam wyprawia przechodzi ludzkie pojęcie. Do póki że stołka nie znikie obecny dyrektor o wielkich ambicjach, wizulanie będzie pięknie- szkoda, że tylko wizulanie . Pozdrawiam Piotrek
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +32 (w sumie : 38)
  8. 2 marca 2024 o 14:27
    Piotr :
    Przecież pan Giza to PiSowiec, który ukrywa się pod niezależnym komitetem.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +46 (w sumie : 64)
  9. 2 marca 2024 o 17:39
    nowy :
    a Pan Krzysztof niech na "zasłużoną" emeryturę się uda, i wnuki bawi, a nie blokuje rozwój miasta ............
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 50)
  10. 3 marca 2024 o 23:18
    mieszkaniec Dąbrowy :
    Z całym szacunkiem do Pana marzeń o rozwoju naszego miasta w następnej kadencji, ale to tylko marzenia, w które już po ośmiu latach mało kto wierzy. Młodzi mieszkańcy po ukończeniu edukacji raczej nie wracają , bo nie mają widoków na znalezienie pracy. W najbliższym czasie, tym którzy w Dąbrowie zostaną wystarczy kilkanaście ławek na niby plantach i w parku, bo będziemy mieszkańcami nie Dąbrowy Tarnowskiej, ale mieszkańcami Dąbrowy Trzeciego Wieku.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +20 (w sumie : 34)
  11. 3 marca 2024 o 23:37
    Bezrobotny :
    Dobre kontakty z mieszkańcami i wsłuchiwanie się w potrzeby lokalnej społeczności, to za mało, żeby kandydować na urząd burmistrza. Trzeba przynajmniej się starać te potrzeby zaspokajać, a tego przez dwie kadencje brakowało.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +25 (w sumie : 31)
  12. 4 marca 2024 o 08:39
    Zośka :
    Ależ dopuszczono młodych na stanowiska np wójt Gręboszowa no i???............. Nic bardziej mylnego z tymi młodymi, którzy maja wszystko w 4 literach
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 24)
  13. 4 marca 2024 o 13:10
    Ania :
    Do Pana Piotra: co to znaczy "ukrywa się pod niezależnym komitetem"? Ten Pan jest doskonale znany w naszym społeczeństwie i jego działalność czy przynależność również, więc o jakim ukrywaniu mowa? Z tego co widać, stworzył komitet z całkiem "nowymi", nieznanymi politycznie osobami, więc zrozumiałe, że nazwa komitetu jest jaka jest. Widocznie ma jakiś pomysł. Dajmy szansę mlodym, z tego ugrupowania czy z innego, ale nie bójmy się nowości, ruszmy do przodu.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 41)
  14. 4 marca 2024 o 14:50
    Obywatel3D :
    Pan Giza nie startuje z pisu bo mu nie pozwolono. Krajewski zostal odsuniety z zarzadu pisu na terenie powiatu, teraz tutaj rzadzi Wieczorek. A jest takie przyslowie kto pod kim dolki kopie ten sam w nie wpada, dlatego na plakatach Gizy niema loga pis
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 10)
  15. 4 marca 2024 o 15:59
    tomasz golonka :
    Pan Giza wstydzi sie PiSu i za PiS.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +19 (w sumie : 49)
  16. 4 marca 2024 o 17:45
    Asia :
    Kaczmarski niech bierze emeryturę i siedzi w domu,a próbuje dalej niszczyć to biedne miasto.Cóż zrobił przez 2 kadencje?Nic.Po Poczatku przynajmniej coś zostało. Popierajmy młodych.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +18 (w sumie : 34)
  17. 4 marca 2024 o 17:54
    antek :
    Zosiu, a cóż Ty chcesz od Wójta Gręboszowa. Jedź i zobacz co się tam dzieje a potem pisz brednie o młodych. A jak chcesz zobaczyć swoje 4 litery to stań plecami do lustra i obejrzyj się za siebie. Niech młodość zwycięża !
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 19)
  18. 4 marca 2024 o 20:48
    mieszkaniec :
    Po co było dobudowywać nowe odcinki oświetlenia skoro od kilku lat w nocy oświetlenie jest wyłączane??? :) :) :) :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +19 (w sumie : 31)
  19. 4 marca 2024 o 20:55
    Już nie Dąbrowianin :
    Zawiódł Pan oczekiwania szczególnie młodych osób, które po ukończeniu edukacji nie wracają do swojego miejsca zamieszkania, bo zmusza ich do tego brak miejsc pracy. Jest to bardzo przykre.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 31)
  20. 4 marca 2024 o 21:08
    Młody dąbrowianin :
    Piosenka dla obecnie rządzących: Starsi panowie Starsi panowie Starsi panowie dwaj Już szron na głowie już nie to zdrowie A w sercu ciągle maj Trudna rada jeśli chodzi o karierę To nie będzie już nie będzie się premierem Ale z drugiej strony weźmy co tu kryć Jak to długo tym premierem trzeba być Starsi panowie Starsi panowie Starsi panowie dwaj.....
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 30)
  21. 5 marca 2024 o 05:56
    Piotr :
    Czy zatem PiS startuje do Rady Miasta, czy jest zastąpiony przez komitet pana Gizy. J
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 20)
  22. 5 marca 2024 o 08:33
    Zośka :
    Pan Giza to też nie młodzieniec. Albo ten Pan Pietras również. Więc o jakich młodych chodzi? A Pan Krzysztof też jeszcze nie staruszek. Prezydent USA po 8o-tce i jest Ok a na Burmistrza Dąbrowy Krzysztof za stary? Młodzi i tak wyjadą za lepszymi pieniędzmi niż harówa na prywaciarzy bo tylko tacy w Dąbrowie istnieją. Trzeba było dobrych zakładów państwowych w Dąbrowie nie likwidować a potem za czapkę gruszek zbyć dąbrowskim "biznesmenom" Np.Przetwórnia owocowo-warzywna, GS itp.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 43)
  23. 5 marca 2024 o 14:12
    Dąbrowian :
    Pietras członek PO Giza członek PiS Kaczmarski popiera i popierany przez PO
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 20)
  24. 5 marca 2024 o 14:18
    xxxx :
    I słusznie Zosiu sądzisz bo tyle pracy co było w DT dawniej to nie do przerobienia Spółdzielnia "SOJUSZ", Spółdzielnia Budownictwa Wiejskiego,Spółdzielnia Transportu Wiejskiego, Gminna Spółdzielnia,gdzie wszystkie spółdzielnie miały szereg zakładów w swoich strukturach ale jak Wałęsa skoczył przez płot to priorytet był likwidować wszystko co powstało za tzw.Komuny i tak się pomału stało bo nasze "oligarchy" zwietrzyły interes że kupią te upadłe zakłady za wypłatę i tak się stało Ale nic nie ma w zamian i władze jakie by nie były już nic nie stworzą bo cały biznes jest w rękach prywatnych. Praca w Dąbrowie to tylko w szpitalu w urzędzie gminy albo w starostwie. A prywatne firmy są w rękach rodzin albo zatrudnia parę murzynów. I co wy ludzie chcecie? Jest wolność budujcie jakieś firmy i dajcie sami innym pracę bo przecież chcieliście kapitalizmu a nie czekajcie aby burmistrz wam budował zakłady pracy. Wasz los jest w Waszych rękach a nie szkalowanie nawzajem.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 25)
  25. 5 marca 2024 o 14:20
    Zośka :
    Nie naśmiewajcie się z wieku bo zegar tyka jednakowo każdemu i proście abyście się doczekali starości bo możecie nie dożyć.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 32)
  26. 5 marca 2024 o 15:47
    Zośka :
    Z treści artykułu wynika, że temat dotyczy bezpośrednich wyborów burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej, a jeśli chodzi o wójta jakiegoś Gręboszowa, to co słychać, to ani wójt, ani urzędnik. Ocenę pozostawmy wyborcom: 1. logo pisu mu już nie pasuje 2. ponoć wiecznie w urzędzie nieobecny 3. nie trafione inwestycje według oczekiwań mieszkańców 4. i wiele, wiele innych ciekawostek, które wskazują, ze nie zawsze młodzi to werwa, zapał, energia, pracowitość, odpowiedzialność oraz kompetencje itd.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 9)
  27. 5 marca 2024 o 19:10
    mateusz :
    Powiewu swiezosci nie ma zadnego ale jedno trzeba przyznac ze chyba dla Dabrowy najlepszy Kaczmarski bo nie musi sobie drzwi otwerac wiec szybciej moze coś jeszcze zalatwic a tamci wszedzie nowych ukladow potrzebuja a to potrwa cala kadence i bedziemy my w plecy
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 35)
  28. 5 marca 2024 o 19:24
    Urzędnik :
    Dosyć kombinowania!Kaczmarski emerycie idź odpoczywać!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 28)
  29. 5 marca 2024 o 23:49
    MCR :
    Giza na burmistrza? Buaha ha ha ha
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +31 (w sumie : 53)
  30. 5 marca 2024 o 23:51
    MCR do Asi :
    A co Początek zrobił przez 20 lat? Remontował ruiny a ludzi jak zalewało tak zalewa!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 44)
  31. 5 marca 2024 o 23:56
    R :
    Pietras ? Niech nas opatrzność broni! Tylko nie on!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +18 (w sumie : 34)
  32. 6 marca 2024 o 11:56
    Piotr :
    Komitet Pana Gizy i jego ludzie do Rady Miejskiej zastępują więc szyld PiS, natomiast do Rady Powiatu Prawo i Sprawiedliwość startuje jako partia.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 23)
  33. 6 marca 2024 o 14:28
    anty :
    Tylko nie PIS
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +17 (w sumie : 45)
  34. 6 marca 2024 o 20:35
    Dąbrowian :
    Tak PiS staruje do Rady gminy.. Ale niestety ich pełnomocnikem jest nieudacznik Wieczorek. Byle on nie był starostą!! Najlepiej aby nawet mandatu nie uzyskal co wierzę gleboko za takie partactwo. Komitet Pana Gizy to nie PiS tylko świeżość. Chyba jedyna co się zarejestrowała na listach. Patrząc od kogo staruje Ryczek Magda czyli z PSL widać że już się poukładali PSL z niezależnymi.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 23)
  35. 7 marca 2024 o 09:42
    Strefa :
    ?czy powstanie ta strefa przemysłowa przed wyborami i którymi, bo ja czekam na nią już z 20 lat,,, ,
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 18)
  36. 7 marca 2024 o 11:37
    wyborca :
    Panie Giza... studia MBA to na tej "UCZELNI", z której przez ostatnie lata płatne dyplomy pozyskiwala cała kadra PIS'u ? :) Druga kwestia czemu nie przyznaje w swoim programie wyborczym, że jest z PIS jako prawa ręka Wieśia :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +23 (w sumie : 45)
  37. 7 marca 2024 o 13:01
    do MCR :
    Kryta pływalnia hala i boiska to ruiny ?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -16 (w sumie : 40)
  38. 7 marca 2024 o 18:46
    Urzędnik :
    Pan, aktualny burmistrz przez 2 kadencje (ponad 8 lat)nie zrobił nic dla tego miasta, dlatego mam dla niego propozycję,,Kończ waść wstydu oszczędź"
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 43)
  39. 7 marca 2024 o 19:06
    MCR :
    "Kryta pływalnia hala i boiska to ruiny ?" Nie, jeszcze nie. Ale ludzi jak zalewało tak zalewa brawo za takich gospodarzy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +27 (w sumie : 35)
  40. 7 marca 2024 o 20:44
    azi :
    Strefa, Panowie strefa, temat stygnie, strefa czeka
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 22)
  41. 8 marca 2024 o 08:35
    Piotr :
    PiS startuje do Rady Miasta jako komitet pana Gizy. Dlaczego tego nie podaje się, tylko zakłamuje się, że to niezależny byt.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 26)
  42. 8 marca 2024 o 15:52
    Zośka :
    Kazimiera na burmistrza
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -10 (w sumie : 16)
  43. 8 marca 2024 o 15:52
    Zośka :
    A zastępca Boguś
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -9 (w sumie : 15)
  44. 9 marca 2024 o 15:11
    KT :
    Zarówno pan Kaczmarski, jak i Początek sporo zrobili dla miasta. A wszystkim, którzy siedzą i krytykują i tylko oczekują np. na pracę proponuję wziąć odpowiedzialność za swoje życie i aktywnie włączyć się w budowanie najpierw swojego życia, a potem społeczeństwa.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -14 (w sumie : 40)
  45. 9 marca 2024 o 18:33
    gosc :
    A,Pan Giza wstydzi sie pisu??????? On szczególnie nie nadaje się na burmistrza.Katasrofa.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 38)
  46. 9 marca 2024 o 18:59
    MIESZKANIEC :
    do dąbrowianina od momentu jak zaprzyjaźnił się z P. Wieczorkiem z PIS i niemal prowadza się z nim za rękę NIE jest popierany przez PO ..... ostatnio chyba to zrozumiał bo na spotkania z mieszkańcami nie zabiera już Pana Wieczorka tylko Pana Sarata ......... hahahhahahhahaa obłudnik
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 25)
  47. 9 marca 2024 o 19:07
    wieloletni mieszkaniec DT :
    Kaczmarskiego już wszyscy poznali ułoży się z każdym byle być przy korycie......jak zostanie kolejne 5 lat nic w Dąrowie się nie wydarzy czyli razem mamy 14 straconych lat, teraz nawet synusia pcha jak może niedługo klika Kaczmarskich będzie chciała zawładnąć Dabrową brrr, Giza może i dobry człowiek, ale przy obecnej odgórnej koalicji PO, PSL, Lewica i POLska 2050 jako PIS-owiec choćby urząd pisał najlepsze projekty KASY nie dostanie ani z KPO ani z nikąd .... jedyna alternatywą dla Dąbrowy jest PIetras który do parlamentu startował z lis PO ...... i on może cokolwiek zadziałac by do Dąbrowy spłynęła kasa na inwestycje.........
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 46)
  48. 9 marca 2024 o 19:40
    Xyz :
    Giza na burmistrza a Krajewski na zastepce bo to lepsza posadka niz posel ktory teraz zadnej wladzy nie ma... oj wtedy to dopiero nasze miasto bedzie oplywalo w dobrobty. Pewnie nawet te rozpoczete inwestycje nie zostana dokoczone bo na zlosc gora zablokuje
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 24)
  49. 9 marca 2024 o 21:18
    zorro :
    Zośko, czy Ty masz uczulenie na Wójta w Gręboszowie ? Jeśli tak to idź do dąbrowskiej lecznicy po poradę. Jak czytam to "znasz" klimaty gręboszowskie, więc startuj na ten stołek i daj nam spokój. Bo my tutaj, może nie wiesz, komentujemy kandydatów na burmistrza Dąbrowy, anie piszemy o wójtach z Radgoszczy i Olesna, czy prezydentach z Tarnowa. Jak będą na ten temat artykuły to pownie tam będziemy to komentowac. Tobie też to radzę. Daj spokój.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 10)
  50. 9 marca 2024 o 23:40
    MCR :
    Pietras ? Bua ha ha ha. Już wolałbym głosować na kaczora donalda, albo myszkę Miki
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +29 (w sumie : 43)
  51. 10 marca 2024 o 08:10
    antek :
    Jak czytam te komantarze to wniosek nasuwa sie sam. Panmo Burmistrzom już dziękujemy - obecnym i poprzednim. Starszyźnie też wielkie dzięki. Stąd wielkie oczekiwanie aby SAMI zrezygnowali składając rezygnacje ze startu albo sami ich przekreślimy na kartach wyborczych oddając swój głoś na młodsze pokolenie. Tak więc Panowie B. i kandydaci 70+ po niedzieli marsz do GKW. Brak Was na kartach wyborczych to mniejszy wstyd nież wyrok wyborców. Brawa dla pierwszych pięciu odważnych.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 16)
  52. 10 marca 2024 o 11:21
    Piotr :
    Jednak PiS do Rady Miasta osobno i komitet p. Gizy osobno, czyli rozłam.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 22)
  53. 10 marca 2024 o 16:13
    MCR do wieloletniego mieszkańca dt :
    Przy jakim korycie? Żeby takie oceny rzucać to trzeba znać człowieka. Może się to niektórym nie podobać ale wolę jak burmistrzem jest osobą kulturalna, opanowana, życzliwa, człowiek dialogu. Może się to niektórym nie podobać, szczególnie określenie "człowiek dialogu" ale o wiele lepszy taki burmistrz niż jakiś arbuz, cham (oficjalny lub zakamuflowany) albo ktoś dla kogo celem jest władza i kasa.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 44)
  54. 10 marca 2024 o 17:40
    Obserwator :
    PiS to partia Niezależnie to ukryte PO Trzecia droga wiadomo. Lokalnym komitetem jest kww Andrzeja Gizy i kww Poczatka. Na innych nie głosujmy bo to partie a nie lokalne ugrupowania
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -8 (w sumie : 20)
  55. 10 marca 2024 o 19:08
    uważny :
    Czy w naszym mieście nie ma choć jednej osoby o odpowiednim kręgosłupie moralnym i odpowiednim wykształceniu która zapewniłaby rozwój naszego miasta na odpowiednim poziomie i która byłaby za mieszkańcami?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +20 (w sumie : 20)
  56. 10 marca 2024 o 21:07
    jag :
    proszę spojrzeć obiektywnie na obecną kadencję i możliwości podejmowania jakichkolwiek działań, jak to mówią z pustego i Salomon nie naleje. Może gdyby burmistrz byłby bliżej pisowskiego koryta my mielibyśmy pieniądze na podejmowanie inwestycji i różne inne działania. cóż do Dąbrowy nie przyjeżdżały kartonowe czeki z milionami złotych więc nie miejcie pretensji że to były lata marazmu, teraz burmistrz może chodzić z podniesioną głową, a zdjęcie z Wieczorkiem -też mnie ruszyło burmistrz pomimo że jest empatyczny powinien się 2 x zastanowić zanim sprzymierzy się z obecną opozycją. A może to była prowokacja wyborcza na linii Wieczorek-Krajewski - tego nie poznamy
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 15)
  57. 11 marca 2024 o 06:53
    Miś :
    Wieczorek sprzedał 4 lata temu lokalny PiS..ciekawe z kim się ułoży byle dla stołka po wybrach..pytanie czy ta garstka radnych która wejdzie z PiS się ułoży też z nim..nie sądzę bo będą mieć swój honor.. Także szykuj kolego się że nie będziesz starostą. 5.5 roku temu Wiesiek Cie zrobil starostą (takie mocne listy były do powiatu teraz to kabaret 5-6 mandatów max. Idź do skompromitowanej poseł Pieczarki i towarzyszy z Tarnowa co honoru mają jeszcze mniej niz Ty. P.S brawo odważni członkowie PiS którzy nie poszliście z p.o Wieczorkiem.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -11 (w sumie : 33)
  58. 11 marca 2024 o 09:12
    MCR :
    Najbardziej rozbawił mnie film Gizy: "Towarzyszą mi osoby pełne energii, specjaliści w każdej dziedzinie." Hahaha to z taką górą specjalistów z każdej dziedziny co ty będziesz robił? Będziesz ładnie wyglądał, siedział za biurkiem i pachniał? Poniosła go fantazja, ma specjalistów z każdej dziedziny... No rozumiem, że mechaników, lekarzy i speców od fizyki kwantowej też? Nie no, amator chce być burmistrzem! "Miszcz!"
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +30 (w sumie : 48)
  59. 11 marca 2024 o 10:20
    do "zorro" :
    Tak analizując logicznie, to komentujący( a) "zorro" nie rozumie chyba o co chodzi. Wcześniej "Zośka" podkreśla, że niepotrzebnie zajmujemy się innymi gminami, bo artykuł dotyczy wyborów burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej. Podkreśla niekoniecznie siłę i werwę młodych ludzi - podaje przykład jakiegoś wójta, zapewne młodego z innej gminy. A tak jak na temat dokonań burmistrza Dąbrowy, tak Szczucina, czy wójtów Bolesławia, Mędrzechowa, Gręboszowa, Olesna czy Radgoszczy możemy napisać po 5 - 10 argumentów dowolnie, jak kto sobie uważa, albo na "tak", albo na "nie" - takie nasze prawo, demokrację w końcu mamy. Nikt nie musi mieć ma na nikogo uczuleń, ale powiat jest tak mały, a samorządy jeszcze mniejsze, że wystarczy gdziekolwiek porozmawiać o innych gminach, a ludzie sami wszystko powiedzą, i do dość dokładnie. Dobrych i słusznych decyzji wyborczych w Dąbrowie życzymy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 6)
  60. 11 marca 2024 o 10:41
    Głos młodych :
    @uważny- oczywiście, że są, ale uciekają od tego chorego układu i rozgrywek Burmistrz- Starosta- Poseł
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 14)
  61. 11 marca 2024 o 12:39
    Zośka :
    Skomentowałam tylko tą "młodość" przytaczając wójta Gręboszowa bo chyba najmłodszy i do którego nic nie mam. Nie mogę słuchać tej nagonki na "starych" bo muszą być najlepiej chyba licealiści. Tylko proszę państwa od kogo ci młodzi nabyć doświadczenia??? Dobry wójt, burmistrz powinien być na dłużej a rotacja na tych stanowiskach nic nie daje. Pierwsza kadencja jest na zapoznanie się i odchodzi to szkoda wybierać. Dlatego w Dąbrowie dobrym burmistrzem był S.Początek. Za tyle lat znał wszystkich mieszkańców gminy i ich problemy oraz potrzeby na które szukał rozwiązania. I największy błąd było robić jakąś zmianę. No ale hasła wyborcze "czas na zmiany" robią swoje. Niekoniecznie dobrze. Przeczytałam na jednym plakacie w rynku że teraz"najwyższy czas na zmiany". Kolejny będzie"ostateczny albo definitywny czas na zmiany". Ale na jakie zmiany to już nikt nie dodaje. Myślę że zmiany osobiste kandydata żeby tylko do tego gabinetu się doczołgał.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 12)
  62. 11 marca 2024 o 12:47
    Zośka :
    Sprecyzuj "uważny" co tobie brakuje w Dąbrowie i co byś chciał żeby może nowo wybrane władze się dostosowały. Każdy chce czegoś ale nic nie zostało wymienione. Czy ma powstać teatr, opera, lotnisko,fabryka samochodów, zakłady mięsne czy inne. Bo jak na razie to tylko ma być rozwój na odpowiednim poziomie i tyle. Niech może ktoś poddaje propozycje w którym kierunku ma Dąbrowa się rozwijać.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 18)
  63. 11 marca 2024 o 13:33
    Myślący :
    Wieczorek i Kaczmarski to jedna ekipa. Czas na zmiany.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -8 (w sumie : 36)
  64. 11 marca 2024 o 21:29
    osa :
    Zoska, najlepiej by bylo jakby Dabrowa cofnela sie do korzeni i postawila na rozwoj rolnictwa. Konkrety? Juz podaje - zaorac co sie da i zasadzic burakow cukrowych. Metropolii z Dabrowy nikt nie zrobi, tu potrzeba sciagnac jakiegos poteznego inwestora, jakas spora fabryka by sie przydala,czy nawet dwie :))) A wszyscy wiemy ze tak sie nie stanie, wiec ja bym postawila jednak na te buraki...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 21)
  65. 12 marca 2024 o 08:49
    Zośka :
    Osa a żebyś wiedziała że gmina Dąbrowa rolnictwem stała Zapytaj np Nieczajne na czy wieś dorabiała się majątku Może nie buraki ale pomidory, ogórki, truskawki, tytoń i inne. Były plantacje kontraktowane i ludziom się to opłacało. Widać że nie masz pojęcia o czym mówisz boś chyba z tym "młodych" co to tak mają pierwszeństwo w wyborach. Jakby zaczęli jakąś fabrykę budować to pewnie by były protesty że szkodliwe dla społeczeństwa bo zawsze przy czymś takim muszą być jakieś skutki uboczne. A tak swoją drogą to na burakach niezły interes jest tylko żeby był odbiór.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 11)
  66. 12 marca 2024 o 09:35
    MCR :
    Ja bym pragnął dowiedzieć się jakich specjalistów. ma Giza? Od spraw sercowych też? No podobno z każdej dziedziny. Niesamowite! Czarodziej? Bajkopisarz?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +18 (w sumie : 32)
  67. 12 marca 2024 o 10:03
    MCR :
    Wieczorek i Kaczmarski to nie jedna ekipa. Myślący (z komentarza powyżej) myśli, że jego myśli polegają na prawdzie. O w jakim błędnym przekonaniu żyje. Myślący myśli, że nadszedł czas na zmiany zamiast pomyśleć, że zmiana dla zmiany, której nie znamy - nie wiemy czego możemy się spodziewać, może okazać się tragiczna w skutkach! Myślący wyjdź z wąwozu myślowego i pomyśl bez ograniczeń.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 41)
  68. 12 marca 2024 o 12:23
    azi :
    Nie sposób sie nie zgodzić Osą, macie wszystko jasno wytłumaczone. Cała prada, skąd ściągnąć dużego inwestora ? Tu tulko rolnictwo i buraki pastewne i ćwikłowe
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 12)
  69. 12 marca 2024 o 12:56
    Do MCR :
    A Panu obecny włodarz płaci za publiczne naśmiewanie się z jego kontrkandydatów czy Pan tak sam z siebie? Pan tak aktywnie tu działa na niekorzyść pozostałych, że wniosek nasuwa się sam. No cóż, widzę, że wszystkie ręce na pokład i nie tylko negatywne komentarze mam na myśli... Pozdrawiam
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -10 (w sumie : 26)
  70. 12 marca 2024 o 13:11
    Do MCR :
    Ja rozumiem, że jest lekki stresik gdyż pojawili się nowi kandydaci i trzeba im zepsuć opinię wszelkimi sposobami, ale spokojnie, wyborcy mają swój rozum i zagłosują na kogo będą chcieli. Nie trzeba im na siłę pomagać wymyślając nie wiadomo co. No ale kampania rządzi się swoimi prawami
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -14 (w sumie : 36)
  71. 12 marca 2024 o 17:09
    MCR :
    Stresik to mają kandydaci, nie ja.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 26)
  72. 12 marca 2024 o 18:33
    pipi obiektywna :
    A z plakatami wyborczymi w D.T to już przesada. W oczach się mieni. Aż tylu chętnych do pracy społecznej???
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +17 (w sumie : 19)
  73. 12 marca 2024 o 18:34
    pipi obiektywna :
    A z plakatami wyborczymi w D.T. to już przesada. W oczach się mieni. Aż tylu chętnych do pracy społecznej???
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +20 (w sumie : 20)
  74. 12 marca 2024 o 21:23
    osa :
    Zoska idz sprawdz czy ci sie biala kaczka znalazla:)) Ale ja o tym rolnictwie to powaznie, a nie przesmiewczo. Chyba zglosze swoja kandydature na burmistrza :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 8)
  75. 12 marca 2024 o 23:28
    XXX :
    Radni,którzy w kończącej się kadencji przesiedzieli, nie zabierali głosu tylko pobierali diety,powinni się wycofać. Dyrektorzy, prezesi i inna kadra kierownicza chyba też powinna wykazywać się na " swoich podwórkach". Dajmy szansę młodym, pełnym energii i pomysłów. Każdemu burmistrzowi przyda się młode pokolenie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +18 (w sumie : 18)
  76. 13 marca 2024 o 00:23
    MCR :
    Kolejnego poniosła fantazja... Wyssana z palca... Nikt mi nie płaci, nik mi nie płacił a z kandydatami mam tyle wspólnego co z ubiegłorocznym opadem śniegu czyli nic. Poza tym odniosłem się tylko do kilku kandydatów, którzy mi się "napatoczyli" na bannerach i o których tu była mowa... Jestem zdania, że prawdziwe twarze kandydatów trzeba ujawnić już teraz, potem będzie za późno. Zbyt długo obserwuję dąbrowską "scenę polityczną" żeby milczeć...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 26)
  77. 13 marca 2024 o 09:02
    Zośka :
    do osa....coś ci się śniło???? jaka kaczka?????
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 7)
  78. 13 marca 2024 o 09:38
    wyborca :
    Szkoda, że nie ma debaty kandydatów. może by każdy z przyszłych burmistrzów powiedział jaki ma pogląd na temat podatków lokalnych, finansowania oświaty , sieci szkól i przedszkoli, \gminnej służby zdrowia itp.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 15)
  79. 13 marca 2024 o 11:28
    Pszczoła :
    Co z tymi kaczkami czy to do prezesa aluzja?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 9)
  80. 13 marca 2024 o 12:39
    Głos młodych :
    @pipi obiektywna- miasto wygląda katastrofalnie w tych banerach. Ciekawe czy każdy ma zgodę by stawiać sobie na każdym metrze kwadratowym zieleni konstrukcję z banerem. Szkoda tylko, że na żadnym z tych plakatów (ani w social mediach) nie widać konkretnych propozycji. Może poza Panem Gizą, który ostatnio zaproponował połączenie basenu z hotelem (rozumiem, że będziemy budować prywatnemu przedsiębiorcy dostęp do hali pływackiej za pieniądze gminy?)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 18)
  81. 13 marca 2024 o 14:49
    drobiazgowość :
    Wszyscy kandydaci i kandydatki startujący w wyborach samorządowych stańcie rano po dobrze przespanej nocy i spójrzcie na siebie w lustro.Zapytajcie samych siebie czy w dotychczasowej pracy byliście zawsze sumienni i uczciwi i z czystym sumieniem możecie wystartować do walki o miejsce w samorządzie.Kiedy już się tam znajdziecie obce wam będzie kolesiostwo wykorzystywanie znajomości do prywatnych celów ale będziecie wytrwale walczyć o dobro wszystkich mieszkańców.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 15)
  82. 13 marca 2024 o 22:31
    antek :
    Zośko, widzę że w Gręboszowie jest już 8 radnych, w tym 4 nowych. Mozna ? Można. Przyznam Ci ze to ciekawa gmina. A w Dąbrowie tez przydałyby się nowe twarze. 70+ i bylym już podziękujmy ! Czas na młodszych, niekoniecznie nastolatków.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 16)
  83. 14 marca 2024 o 09:23
    Wyborca :
    A ja uważam, że te wszystkie wzniosłe deklaracje wyborcze przydadzą się nam za 5 lat. Wtedy wyborcy powinni je przypomnieć, oczywiście tym , którzy zdobędą mandaty, co z tych obietnic zostanie zrobione. Bo jak się to wszystko analizuje, to z wizji kandydatów wynika, że czeka nas Eldorado: - obniżanie podatków, opłat za śmieci, opłat za wodę, ścieki, więcej inwestycji, lepsza oświata, służba zdrowia, lepszy dostęp do żłobków, wiele miejsc pracy, likwidacja dziury budżetowej, imponujące tempo rozwoju strefy ekonomicznej....i wiele wiele innych ważnych pozytywnych aspektów. No to pożyjemy, - zobaczymy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 12)
  84. 14 marca 2024 o 11:17
    Głos Młodych :
    Szkoda tylko, że żaden z kandydatów nie mówi o sposobach finansowania swojego eldorado wyborczego
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 18)
  85. 14 marca 2024 o 14:56
    Jarek :
    O, antek - kolejny fan Gręboszowa. Co ty porównujesz jakąś wiejską małą gminę do Dąbrowy Tarnowskiej. Tam są okręgi jednomandatowe, zapewne niewielu się chce bawić w funkcją radnych, żeby nie brać odpowiedzialności za " rozwój" samorządu, stąd zapewne w ośmiu okręgach zarejestrowano tylko po jednym kandydacie, i nie ma głosowania w takiej sytuacji, tak mówi kodeks wyborczy. No i diety są najprawdopodobniej o wiele mniejsze, niż w Dąbrowie... Inny system wyborów na małych wiejskich gminach, a inny w gminach, gdzie są wybory o charakterze wielomandatowym.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 10)
  86. 14 marca 2024 o 17:58
    antek :
    A jakie diety są w Dąbrowie ? Napisze ktoś.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 15)
  87. 14 marca 2024 o 21:34
    jasnowidz :
    Wygra Kaczmarski, nie ma sie co goraczkowac. I przez kolejne lata bedzie to samo co bylo, czyli nic!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 22)
  88. 15 marca 2024 o 07:35
    Piotr :
    do antka - za wysokie !!!!! ( średnio około dwa tys zł).
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 15)
  89. 15 marca 2024 o 12:56
    MCR :
    Nie no! Giza nam obiecuje igrzyska. Idź pan nie powiem gdzie. Oferta pana Gizy: połączenie hotelu z pływalnią, strefa spa, modernizacja stadionu... Panie Giza, ile na co dzień, ile na tydzień ludzi z Dąbrowy (gminy) z tego korzysta? Jeden promil? Jedna dziesiąta, jedna setna promila? Panie idź pan z takimi hasłami...!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +20 (w sumie : 28)
  90. 15 marca 2024 o 13:10
    Zośka :
    Diety są słusznej wysokości dlatego taki wyścig. Funkcja radnego powinna być całkiem społeczna tak jak dawniej. i wtedy okazałoby się komu naprawdę zależy na dobru mieszkańców i gminy
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +22 (w sumie : 22)
  91. 15 marca 2024 o 15:15
    MCR do jasnowidza :
    To nie Rosja żebyśmy tu z góry mówili kto wygra, bo tego nie wiemy, to będzie decyzja tylko i wyłącznie wyborców.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +26 (w sumie : 26)
  92. 15 marca 2024 o 20:05
    MCR :
    Zaczyna mi się to układać.Giza to ukryta opcja PiSu,kamuflaż, odnoga żeby przyciągnąć elektorat a potem w razie braku większości będzie koalicja z PiSem lub PiSu z Gizą.W obecnych realiach to najgorsza opcja bo wiemy jak nasz poseł z PiSu (nie)wspierał Dąbrowy, brylował w mediach po innych gminach szczególnie spoza powiatu dąbrowskiego.Giza (co pokazał ok. 3 dni temu na FB) chce nam zafundować igrzyska:łącznik hotelu z basenem, strefę spa, modernizację stadionu.. koncert obietnic, podczas gdy inne sprawy nie są i długo nie będą zaopiekowanie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +25 (w sumie : 43)
  93. 16 marca 2024 o 08:14
    AN :
    Do MCR ,cytuję Twoje słowa" o obecnym burmistrzu ;jest osobą kulturalna, opanowana, życzliwa, człowiek dialogu i ok ale dla mnie to za mało by być burmistrzem. Krytykujesz bardzo pozostałych 2 kandydatów ,tego nie rozumiem, dlaczego? Nie znam ich osobiście, ale na temat p.Gizy słyszałam wiele pochlebnych opinii ,pana Pietrasa też nie znam ,ale na pewno nie pokusiałabym się wyrażać o nim negatywnie. Pan Kaczmarski przez 8 lat pokazał na co go stać ,dla mnie to za mało ,dlatego mój głos jest dla pana Gizy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 29)
  94. 16 marca 2024 o 16:58
    Do AN :
    Pan MCR ma widocznie takie zadanie aby działać tutaj na szkodę pozostałych. Jeszcze niejeden negatywny, obraźliwy czy prześmiewczy komentarz przeczytamy. Ukrywając swoje personalia wszystko można.On tutaj, inni pracują w terenie niszcząc i zrywając banery. Czy to pomoże pozostać aktualnym radzącym przy władzy? Być może... Niestety dla mnie to przedszkole wśród dorosłych, zapewne inteligentych osób.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -11 (w sumie : 29)
  95. 16 marca 2024 o 17:03
    Do MCR :
    Trzeba było zgłosić swoją kandydaturę na burmistrza, zapewne wtedy Twój program byłby idealny, nie musiałbyś się wtedy tak naśmiewać z innych
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 26)
  96. 16 marca 2024 o 17:15
    xyz :
    Do An Andrzej to ty? No możesz na siebie oddać głos................
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -4 (w sumie : 18)
  97. 16 marca 2024 o 19:16
    MCR :
    Gdybym miał oddać swój głos, to oddałbym na osobę której nie ma wśród obecnych kandydatów i bynajmniej nie na siebie. Opinie swoje wyrażam na podstawie informacji które do mnie docierały przez ostatnie dekady......Ale innym się wydaje że działam na szkodę pozostałych, a może nie mam prawa do oceny kandydatów? Mamy tu Białoruś? Nie popieram niszczenia bannerów jakichkolwiek kandydatów! To jest czyjaś praca itd. !!! Kandydatom na fotel burmistrza i skupiającym się na obietnicach "igrzysk" serdecznie dziękujemy!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +19 (w sumie : 29)
  98. 16 marca 2024 o 20:21
    Jolka :
    zgadzam sie z przedmowcami czemu niektore kandydatki mysla ze zdobia elewacje i trawniki? a może ja wole patrzec na budzącą sie do zycia przyrode a nie na twarz co 10 m jednej i tej samej pani????
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 21)
  99. 16 marca 2024 o 20:29
    AN :
    Do XYZ, jestem wyborcą ,myślę, że tak jak i Ty i jestem Anna nie Andrzej, pozdrawiam
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 12)
  100. 16 marca 2024 o 21:37
    Zgoda z MCR i Jasnowidzem :
    Oczywiście, że to jak środki choćby z z Urzędu Marszałkowskiego omijały Dąbrowę jest powszechnie wiadome, w samym Urzędzie w Krakowie nikt tego nie ukrywał. Również tajemnicą poliszynela jest postawa tej części grupy rządzącej, po tym jak nie udało się w radzie obalić p.Kądzielawy samym głosem posła i obsadzić tam Gizy, który już zacierał ręce. Ludzie usłyszeli śmiałe deklaracje i Dąbrowa usłyszała. Nagła amnezja o pochodzeniu z Pis - zarówno samego kandydata jak i zagorzałych przodowników i specjalistów wielu dziedzin, kiedy trendy nie sprzyjają i lepiej się ukryć. Komiczne tłumaczenia i ściemnianie starszym osobom podczas wieszania banerów, że to osoby bez związku z Pisem... Tak, słyszeliśmy... A teraz tak z czystej ciekawości i bez cienia złośliwości. Jak kandydat Giza ma zamiar pozyskiwać środki, kiedy jego (oczywista) formacja jest na ścieżce wojennej z każdą inną partią w tym kraju. Nie ma po drugiej stronie nikogo, kto chciałby z nimi współpracować. Pisanie wniosków to jedno, a realna skuteczność i porozumienie to drugie. Skoro zabrało jej w szeregach partii, to w skali gminy ma być lepiej? Tylko własny interes... Wpis zakończymy zagadką (do zweryfikowania w zapisie z sesji) - który z kandydatów tak się zatroszczył m.in. o seniorów, że jako jedyny zawetował utworzenie tężni, kwitując, że nie będzie robił prezentu kontrkandydatowi... - To od kolegów z partii ;)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +19 (w sumie : 37)
  101. 16 marca 2024 o 22:34
    Interlokutor do mcr :
    "...myśli,że nadszedł czas na zmiany zamiast pomyśleć,ze zmiana dla zmiany,której nie znamy - nie wiemy czego możemy się spodziewać, może okazać się tragiczna w skutkach!" To ja bym Tobie proponował wyjście z "wąwozu myslowego" jak to wcześniej pięknie nazwałeś i myśl beż ograniczeń. Bo drogi "Poeto" idąc twoim tokiem myślenia zataczamy błędne koło. Zmiana może być tragiczna w skutkach?? No tak bo już na stołku burmistrza nie będzie siedziała osobą która Ci placi. I Ty mówisz że nie masz nic wspólnego z obecnym burmistrzem. Proponuję zostawić sprawę w rękach demokracji.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -12 (w sumie : 28)
  102. 16 marca 2024 o 22:41
    MCR do AN :
    Cytując AN "Do MCR ,cytuję Twoje słowa" o obecnym burmistrzu ;jest osobą kulturalna, opanowana, życzliwa, człowiek dialogu i ok ale dla mnie to za mało by być burmistrzem" Nie twierdzę, że to wymóg wystarczający - to wymóg konieczny od którego w ogóle powinno się zacząć selekcję kandydatów.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +22 (w sumie : 28)
  103. 17 marca 2024 o 20:34
    AN :
    MCR zgadzam, się z Tobą, że od tego należy zacząć ,ale ja potrzebuję czegoś więcej od burmistrza, jednam zaznaczam to jest tylko moje zdanie i mam do niego prawo
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +20 (w sumie : 22)
  104. 17 marca 2024 o 23:29
    Jakobin :
    Jeśli znajdzie się kandydat naprawdę wyzwolony z katolickich pętów - powiedzcie mi, przyjadę z obczyzny i zagłosuję.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 22)
  105. 18 marca 2024 o 12:44
    mieszkaniec DT :
    1. Pan Kaczmarski - dwie kadencje za nami, brak większych sukcesów w mieście jak i w gminie. Owszem ludzi wysłucha, kulturalnie przytaknie, a nawet obieca. A tu potrzeba prężnego działania, swieżego spojrzenia na miasto i gminę. Trzecia kadencja to byłaby już chyba całkowita wegetacja miasta. Dodatkowo, jak widać bliżej mu do P. Wieczorka z PIS, niż do Niezależnych - a to w chwili obecnej nie rokuje. Poza tym, wiek już emerytalny, powinien pozwolić innym wykazać się. 2. Pan Giza - człowiek z chęciami i stosunkowo młody, możliwe, że z dobrymi pomysłami. Niestety pochodzenie polityczne (PiS) przy władzy PO-PSL-Lewica jest gwarantem dalszej stagnacji miasta. Niestety... 3. Pan Pietras - kandydat popierany przez aktualną władzę. Czy komuś sie podoba czy nie jest gwarantem współpracy z obecnym rządem. Środki z KPO i innych programów rozwojowych (o których Dąbrowa Tarnowska przez ostatnie 8 lat mogła pomarzyć) powinny wreszcie szeroko popłynąć do DT. Pozatym nie jest powiązany z układem dąbrowskim, co daje realne nadzieje na gruntowne zmiany. Jeżeli ktoś nie wierzy, że przynależność polityczna nie ma znaczenia niech porówna ostatnie kadencje prezydentów, burmistrzów, wójtów w ostanim czasie chociażby w Tarnowie (p. Ciepiela z PO), w Lisiej Gorze (p. Mikuła z PIS) z tym co zostało zronione w danym regionie przy rządzie PIS. Szkoda, że tak mało kandydatów.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -10 (w sumie : 44)
  106. 21 marca 2024 o 23:49
    Młody dąbrowianin :
    Gwarantem pozyskania znacznej ilości środków unijnych w nadchodzącej kadencji jest Tomasz Pietras. Inny wybór pogrąży i wycofa Dąbrowe na następne 5 lat. Wybór dotychczasowej ekipy jedynie zapewni im korytko na 5 lat. Dąbrowo dość staganacji dajmy szansę nie umoczonym w lokalne układy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 22)
  107. 22 marca 2024 o 09:45
    do Zgoda z MCR i Jasnowidzem :
    Masz rację, wyborcy powinni zweryfikować kto przez ostanie 5 lat sumiennie pracował dla dobra mieszkańców a kto zajmował się kupczeniem i załatwianiem swoich prywatnych interesów.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +29 (w sumie : 29)
  108. 24 marca 2024 o 23:47
    MCR :
    Zbliżają się wybory i nagle wysyp specjalistów. Który z obecnych kandydatów składał wnioski, pisma, sugerował rozwiązania konkretnych problemów (ze wskazaniem źródła finansowania), który napisał np. list otwarty do władz gminy albo powiatu? No który? Nagle wszystkim zależy na dobru mieszkańców?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +27 (w sumie : 31)
  109. 26 marca 2024 o 00:53
    Abc :
    Dąbrowa to chyba jedyne miasto z tak duża ilością banerów. Miasto wygląda okropnie.Jak wyborca widzi po raz setny tę samą twarz ( banery, ulotki), to watpię,że na nią zagłosuje. Co za dużo to niezdrowo. Kandydaci, zepsuliscie widok miasta na święta.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +22 (w sumie : 28)
  110. 26 marca 2024 o 10:37
    Głos młodych :
    100% zgody Abc. Żeby tego było mało zauważyłam, że kandydaci zaczynają chodzić od drzwi do drzwi jak kolędnicy. A merytorycznych propozycji programowych jak nie było, tak nie ma
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 20)
  111. 26 marca 2024 o 16:34
    Były radny :
    A co Kaczmarski zrobił dla Dąbrowy?NIC.A dla siebie?Napchał kieszenie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 23)
  112. 26 marca 2024 o 16:55
    Zośka :
    Wszyscy chcą żeby ich wybrać bo zrobią coś wspaniałego dla gminy i mieszkańców, a ja założę się o wszystko że na drugi dzień po ogłoszeniu wyników powinni zawiesić banery z treścią "A TERAZ DRODZY WYBORCY POCAŁUJCIE NAS W D....PĘ" I nie ważne czy to będą te od Gizy, Pietrasa, czy Kaczmarskiego wszyscy po jednych "piniondzach". Obserwuję te wyścigi już od wielu, wielu lat i powiem wam drodzy wyborcy że powinniście zagłosować na radnego z Nieczajny Dolnej, który ma w programie dbanie o życie tu na ziemi i życie wieczne i to jest chyba najbardziej wiarygodna obietnica..................
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 20)
  113. 26 marca 2024 o 20:16
    Zośka :
    Do Młody dąbrowianin: A gdzie to napisał Pan Pietras jak będzie te środki pozyskiwał bo nigdzie konkretów nie ma. Trzeba by było coś wiarygodnie się wypowiedzieć. Ja bym mu na 100% uwierzyła, że wie jak zrobić winko ale pozyskiwanie środków i gospodarowanie nimi zgodnie z przepisami a to jednak nie jest beaujolais nouveau
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 18)
  114. 26 marca 2024 o 22:09
    Z boku :
    Dabrowa Tarnowska skazana na ( niedo)rozwoj!Zadnej satysfakcji z tej oceny, ale tak byc musi. Zapyziala, brzydka, prowincjonalna...dziura .Do tego, spoleczna mieszanka :Ameryki, wsi,miejskiego zadupia,starych komuchow,mlodych pazernych upartyjnionych wilczkow, chorych na wladze, kariere i ... kase!Diabelska mieszanka,i wrota do niebytu ... otwarte!Posel z burmistrzem(wychowankiem),obaj zPiS),jak Kargul z Pawlakiem,az strach pomyslec, kogo nastepnego wyswieci czy poblogoslawi?Na pewno ...zatonie.Burmistrz, malo, ze,,wypalony ",nadziei zadnej, ze bedzie lepiej?Juz bylo. Nowy kandydat moze wystepowac pod obojetnie jaka nazwa(nawet Towarzystwo milosci miasta, wsi, okolic, ludu pracujacego i zwierzyny lownej),ale partyjnego ogona nie odetnie!Oczywiscie ze sa i ...zdolni i mlodzi.Ci jednak olewaja Dabrowe,wybierajac Krakow, Warszawe czy zagranice. A perspektywy na ... zadupie rosna!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 32)
  115. 26 marca 2024 o 23:20
    Myślący :
    To bardzo dobrze ze chodzą po domach Osobiste rozmowy są najlepsze. Brawo dla tych którzy chodzą i nie boją się.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -9 (w sumie : 27)
  116. 27 marca 2024 o 22:47
    Ida :
    Czy ktoś może mi przypomnieć ile razy w ostatnich pięciu latach, Pan Tomasz Pietras zabrał głos będąc radnym na posiedzeniu rady miasta. Jakie sprawy poruszył ważne dla miasta. Z tego co wielu pamięta zadbał dobrze o własne interesy popierając w radzie radnych z PIS.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 14)
  117. 28 marca 2024 o 01:20
    Xxx :
    Rzeczywiście, baner na banerze. Ludzie, uwierzyłbym , że tak chcecie pracować dla miasta, jeśli będziecie to robić społecznie. Biegają po domach - to dobrze??! Przecież to głupota. W tej mieścinie każdy każdego zna i jej/ jego " przekręty" też. Dyrektorzy, prezesi, kierownicy tacy "zapracowani", że jeszcze im mało ( chyba kasy)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 14)
  118. 28 marca 2024 o 08:36
    MCR do "Interlokutor do MCR" :
    Jaki jest Twój kandydat? Kogo byś wiedział na fotelu burmistrza?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +21 (w sumie : 21)
  119. 28 marca 2024 o 11:59
    Głos młodych :
    Rozmowy z mieszkańcami powinny mieć charakter formalny- czyli formę konsultacji społecznych, być może jakiejś debaty. Powinny cechować się przejrzystością i merytoryką. Chodzenie od drzwi do drzwi na dwa tygodnie przed wyborami i lansowanie się tym w internecie kompletnie od tych standardów odstaje, żeby nie napisać jest zupełnie poniżej. Przecież Dąbrowa to miasto kilkutysięczne- rozmowa z 10 osobami nie może rzutować na opinie całej społeczności. No chyba, że chodzi o realizowanie interesów określonej grupy osób?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 15)
  120. 28 marca 2024 o 20:03
    Do: Głos młodych :
    Z tego, co widać Pan Giza organizował dwa otwarte spotkania. Byli obecni również kandydaci na radnych z tego ugrupowania. Można było zadawać pytania, czy zgłaszać swoje postulaty. Kto chciał, skorzystał z takiej możliwości. Więc pod tym względem nie ma im co zarzucić. Być może inni kandydaci też wyrażą chęć spotkania z mieszkańcami w takiej formie. Choć chodzenie "po domach" też do mnie osobiście przemawia, więc brawo za odwagę.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 16)
  121. 28 marca 2024 o 20:51
    Abc :
    Już nie można patrzeć na te setki banerów głównie kandydatek. Czy naprawdę wierzycie, że wybór kandydata zależy od ilości fotografii?! Wydaje mi się, że to przyniesie odwrotny skutek.Oszpeciliście nasze miasto na święta.Przecież mieszkańcy wszystkich was znają i czasem z nie najlepszej strony.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +17 (w sumie : 19)
  122. 28 marca 2024 o 22:44
    Dąbrowianka :
    Takiego wysypu kandydatów i kandydatek na radnych jeszcze nie było! Dobrze, że kandydują młodzi, ale skoro już chcą być radnymi, to wypadałoby zapoznać się przynajmniej z podstawowami: które kompetencje należą do powiatu, a które do gminy.Tymczasem większość plecie w swoich programach, co im się podoba, ścigają się w pomysłach na promocję i w ilości banerów... A konkretów brak. Nie wystarczy miła, odmłodzona i wyretuszowana buźka na banerze czy nawet na pocztówce z Dąbrową w tle, jak się nie ma niczego mądrego do zaprezentowania...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 19)
  123. 29 marca 2024 o 10:55
    Piotr :
    Szanowni Państwo. Chciałbym wszystkich wyborców zachęcić, żeby tak głosowali, aby nie było potrzeby organizować drugiej tury wyborów samorządowych. Zaoszczędzi się wtedy sporo środków finansowych, które mogą się przydać na bardziej pożyteczne cele.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 19)
  124. 29 marca 2024 o 13:44
    Zośka :
    Do "Z boku' Odpowiedziałeś sobie sam na wszystko, że i młodzi i zdolni Dąbrowianie olewają Dąbrowę i wybierają Kraków czy zagranicę. Czyli czego tu kto oczekuje. Dobrze że jeszcze te dziadki-kandydaci /bo wszyscy trzej królowie już w takim przedziale wiekowym/ chcą kandydować.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 15)
  125. 31 marca 2024 o 14:15
    xyz :
    Powinno sie ograniczyć do minimum rade powiatu, bo to jest kupa darmozjadów którzy pobierają państwowe pieniądze za nic. Do czego oni są potrzebni? chyba tylko aby wybrać i ustalić wynagrodzenie staroście.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +25 (w sumie : 27)
  126. 1 kwietnia 2024 o 16:31
    Interlokutor do MCR :
    To kogo bym ją widział na stanowisku burmistrza nie ma żadnego znaczenia. To my wszyscy musimy idąc na wybory podziękować Panu Kaczmarskiemu za jego 2 kadencje dekoniunktury i zaprosić na emeryturę. Co do tego nie ma żadnej wątpliwości. Chyba ze chcemy dalej patrzeć na stojące w miejscu miasto i gminę wśród prężnie rozwijających się gmin okolicznych. Jeśli Szanowny Kolego mimo tego nadal boisz się zmiany to ja już na to nic nie poradzę. Pozdrawiam.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -15 (w sumie : 37)
  127. 2 kwietnia 2024 o 13:47
    Piotr :
    W I kadencji RP było 24 czy 25 radnych, a potem ograniczono do 17.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 18)
  128. 2 kwietnia 2024 o 22:02
    xyz :
    No toś pojechał jak się okoliczne gminy rozwijają Olesno to nawet kanalizacji w niektórych wsiach nie ma bo się wójtowi nie chciało, nabudowali hitpolów, delikatesów, stokrotek dino ale to akurat wójta nie obchodzi no i wszystko. Gmina Bolesław to amerykanie i jak coś powstaje to prywatny rodzinny biznes czyli jakiś lokalny sklepik, jakiś rolnik na 100 hektarach dzierżawionych Widzę ten "prężny" rozwój bo tam mieszkam ha ha ha A w Dąbrowie z tych 3 kandydatów to tylko Kaczmarski bo przynajmniej się trochę obył z tą funkcją a tych 2-óch pozostałych to co oni mogą? JAJCO
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 29)
  129. 2 kwietnia 2024 o 22:06
    xyz :
    A tak nawiasem w Bolesławiu Olearczyk ma konkurencję Na plakacie CIACHO Jak wgra to przynajmniej będzie do ozdoby bo ten Kazek to urodny nie jest
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 25)
  130. 2 kwietnia 2024 o 23:56
    MCR :
    Nie pytałem Interlokutorze czy ma znaczenie czy nie kogo byś widział. To wstyd wskazać swojego kandydata czy co? Okoliczne gminy się "prężnie rozwijają"..."dekoniunktury" No to wypaliłeś buahahahaha.Ty chyba pomyliłeś gminy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +20 (w sumie : 28)
  131. 3 kwietnia 2024 o 00:16
    MCR :
    może twoim kandydatem jest Giza ? "Dość stagnacji" Buahaha. Stagnację to ma chyba on. Te hasło trąci absurdem czy kłamstwem? Już się pogubiłem.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 33)
  132. 3 kwietnia 2024 o 08:30
    Interlokutor do xyz :
    Aa czyli nie jesteś nawet z gminy Dąbrowa aTarnowska ale za to najaktywniejszym uczestnikiem tej dyskusji, która Ciebie nie dotyczy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 17)
  133. 3 kwietnia 2024 o 12:07
    xyz :
    Jak nie z tej gminy to co?? z innej Polski Tak to właśnie ludzie rozumieją. Weź może podepnij mnie do tego samego powiatu co nie?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 12)
  134. 3 kwietnia 2024 o 14:03
    Interlokutor do MCR :
    Ależ w ogóle to na kogo ja oddam swój głos nie ma znaczenia. Mimo iż próbuje się tutaj przedstawiać naszą gminę jako kraine mlekiem i miodem plynaca to jednak w rzeczywistości już nie jest tak kolorowo. I radzę zejść na ziemię, aczkolwiek bujanie w obłokach być może ma jakieś plusy- Niestety nie są mi one znane.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -11 (w sumie : 31)
  135. 3 kwietnia 2024 o 14:35
    MCR :
    Giza wyjdź ze stagnacji! Poczytaj co się dzieje w Dąbrowie, co się dzieje w gminie!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 36)
  136. 3 kwietnia 2024 o 14:56
    Głos młodych :
    @MCR właśnie wyszedł Pan Giza- zagrał kartą „poselską” na Facebooku. Szkoda, że nie napisano w poście, że to Pan Poseł mianował P. Gizę na przewodniczącego klubu radnych PiS w powiecie. W sposób delikatnie rzecz mówiąc „wątpliwy”. Aczkolwiek takie Pisowskie standardy
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 22)
  137. 3 kwietnia 2024 o 15:03
    xyz :
    niestety w tych wyborach nie ma dobrego kandydata
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -9 (w sumie : 31)
  138. 3 kwietnia 2024 o 15:17
    Romek! :
    Nasz aktualny burmistrz to taki drugi Donald , tylko obiecuje i poklepuje !!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -15 (w sumie : 39)
  139. 3 kwietnia 2024 o 17:33
    Zośka :
    Jakie piekne dziewuchy na tych plakatach. Makijaże, brwi, rzęsy zrobione Ale drogie Panie jak będą wybory miss Dąbrowy,Gminy czy Powiatu to się zgłoście.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +19 (w sumie : 23)
  140. 3 kwietnia 2024 o 18:08
    MCR :
    Romek, wystartuj ty! Zrobisz paluszkiem pstryk i wszystkie twoje obietnice wyborcze ziszczą się w mig!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +17 (w sumie : 19)
  141. 3 kwietnia 2024 o 18:33
    do xyz :
    Nie tylko ograniczyć radę powiatu, ale też zlikwidować stanowisko wicestarosty. Bo po on potrzebny? Wszędzie we dwóch jeżdżą - otwierają, wręczają, wizytują, ale żadnej korzyści dla powiatu z tego nie ma.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +18 (w sumie : 22)
  142. 3 kwietnia 2024 o 20:56
    Do MCR po raz kolejny! :
    Cóż ten Giza tak Pana "boli"? Nie przestaje Pan go ośmieszać. Anonimowo kultura nie obowiązuje?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -13 (w sumie : 29)
  143. 3 kwietnia 2024 o 21:01
    Do Interlokutor :
    Ma Pan rację z tymi gminami. Lisia Góra, Gręboszów... Ale jaki włodarz, taka gmina. U nas po raz kolejny dużo się dzieje przed wyborami a potem jest jak widać...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 22)
  144. 3 kwietnia 2024 o 23:54
    Jola :
    Śmieszy mnie to prześciganie się kandydatów w obietnicach.Tym bardziej, że cóż tu można nowego wymyśleć. Żłobek, basen, drogi jadłodzielnia,o której już dawno mówiono burmistrzowi. Ludzie, dajcie spokój. Już tego nie można czytać.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 24)
  145. 4 kwietnia 2024 o 11:12
    Mieszkanka :
    Panie Andrzeju, zaufałam że reprezentuje Pan nową jakość, zmiany, wysoką kulturę ale jeżeli styl w jakim odpisałeś burmistrzowi to styl w jakim będziesz uprawiał lokalna politykę i dbał o interesy miasta, reprezentował tak je jak i nas mieszkańców, to ja nie wiem czy mogę na to oddać swój głos
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -8 (w sumie : 28)
  146. 4 kwietnia 2024 o 11:17
    Mieszkanka :
    Ale chcę podkreślić że nadal Pana doceniam za chęć wniesienia świeżego powiewu i spojrzenia. Tylko ten styl prześmiewczy wobec człowieka którego bądź co bądź wybrali mieszkańcy, teraz również i Pana potencjalni wyborcy. Panie Andrzeju, wznieś tą politykę naszą na wyższy poziom.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 29)
  147. 4 kwietnia 2024 o 13:17
    MCR :
    Po raz kolejny zwracam uwagę na absurdalne hasła, obietnice wyborcze itp. co to ma wspólnego z ośmieszaniem? I zwracam uwagę, że to nie Białoruś i krytyka jest jak najbardziej dozwolona. W ogóle społeczeństwo ma prawo się irytować jeżeli w przestrzeni publicznej pojawiają się absurdy, kłamstwa etc.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +24 (w sumie : 30)
  148. 4 kwietnia 2024 o 15:04
    Do MCR :
    To Pana zdanie, że to absurdy i kłamstwa. Nie zna Pan widocznie człowieka. To widać po Pańskich wypowiedziach
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -18 (w sumie : 26)
  149. 4 kwietnia 2024 o 15:07
    Do MCR :
    Niestety powtarza się Pan. Ośmiesza Pan ciągle to samo. Może jakiś nowy powód wyszukamy?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -17 (w sumie : 27)
  150. 4 kwietnia 2024 o 15:07
    MCR :
    Panie Giza vel "dość stagnacji" proszę się pochwalić jak wsparł Dąbrowę Tarnowską poseł z PiS który pana popiera? Co zrobił, co zrobiliście dla Dąbrowy? Konkrety!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +25 (w sumie : 37)
  151. 4 kwietnia 2024 o 15:20
    MCR :
    No dobra... Co mówi słownik? stagnacja: 1. «brak ruchu, działania i zmian w jakiejś dziedzinie» Więc z jaką stagnacją mamy do czynienia w Dąbrowie? Chyba wyimaginowaną w głowie!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +17 (w sumie : 31)
  152. 4 kwietnia 2024 o 16:23
    Lucas :
    Mamy nowe hasło u Gizy tzn. Dość stagnacji, dość obietnic, dość bajeczek. To ja się pytam program pana Gizy to nie obietnice a już zrealizowane cele? No to sobie pan Giza strzelił w kolano.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 29)
  153. 4 kwietnia 2024 o 17:09
    Justyna :
    Z tymi banerami to przesada jest piękna wiosna przyszła a krajobraz kolorowy jak nie powiem gdzie. A tak swoją drogą to warto sobie sprawdzić w Internecie ile kosztuje baner to się można zdziwić jak wiele pieniędzy na to wydali kandydaci a o ekologi to już nie ma co pisać bo to same sztuczności.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +19 (w sumie : 23)
  154. 4 kwietnia 2024 o 18:45
    Abc do Justyny :
    Skoro takie drogie te " piękne" banery, to znaczy, że niektórzy nie będą potrzebowali diet, bo i tak mają kasę. Niech popracują społecznie dla miasta, bo i tak mają wysokie pobory ( dyrektorzy, prezesi, kierownicy...).
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 20)
  155. 4 kwietnia 2024 o 23:15
    Młody dąbrowianin :
    Czytając obecne komentarze dochodzę do wniosku że obecni włodarze bardz boją się Gizy i klakierzy obecnych włodarzy chcą ośmieszyć tego kandydata. Strach Panowie co? 8 kwietnia trzeba będzie sprzątać biurka.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 17)
  156. 5 kwietnia 2024 o 08:58
    Lucas :
    I w okręgu 2 jedynką na liście Gizy jest lizak. O mg! To już wystarczy żeby nie głosować na gizę! Porażka.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 23)
  157. 5 kwietnia 2024 o 12:47
    Głos młodych :
    Jeśli ktoś ma rzetelnie pracować, musi otrzymywać solidne pieniądze. Diety powinny być jeszcze wyższe- być może wtedy mielibyśmy bardziej konkretnych kandydatów na plakatach, a nie zbiór ludzi z przypadku
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -11 (w sumie : 21)
  158. 5 kwietnia 2024 o 14:44
    Miejscowy :
    To jest piękne, dwie góra trzy osoby przerzucają się argumentami, który lepszy z kandydatów. Nie dość że to pewnie członkowie sztabów poszczególnych kandydatów to pewnie jeszcze myślą że takimi utarczkami kogoś przekonają. Obawiam się że niestety nie uda się to nie uda że względu na znikomą grupę odbiorców.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 20)
  159. 5 kwietnia 2024 o 15:18
    Interlokutor :
    Ooo chwilkę mnie nie było, a tu tyle sie dzieje. Jako wyborca mogę obiektywnie stwierdzić iż użytkownik serwisu e-kurier "MCR" jest na tyle związany z aktualna władzą gminy że wszelka dyskusja nie ma sensu. Każde argumenty są odrzucane bo Pan aktualny burmistrz jest najlepszy. Zapewne najlepszy dla użytkownika "MCR". Smiech na sali że przed wyborami Szanowny Pan Burmistrz raczył ruszyć się z krzesła i przedstawić swój program wyborczy... dziękuję bardzo za takie obietnice. Miał Pan dwie kadencje na realizację swojego "programu". Dekoniunktura to najlepsze określenie aktualnej sytuacji gospodarczej gminy. Pozdrawiam i życzę zdrowego wyboru w niedzielę.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -7 (w sumie : 29)
  160. 5 kwietnia 2024 o 15:20
    Interlokutor :
    I Pan Burmistrz chyba nie tam szuka oszczędności gdzie powinien wyłączając oświetlenie uliczne po 24.... mamy XXI wiek a w Dąbrowie takie zacofanie.. smiech na sali.. brawo
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 33)
  161. 5 kwietnia 2024 o 16:24
    MCR :
    Widać jak Interlokutorze nie przeczytałeś wszystkich moich komentarzy albo ich nie zrozumiałeś bo nie pisał byś bzdur jak choćby w komentarzu z 5 kwietnia 2024 o 15:18
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 23)
  162. 5 kwietnia 2024 o 16:36
    MCR :
    Interlokutorze nie wymyślaj sobie tego czego nie wiesz buahaha ...ja związany z aktualną władzą bua ha ha ha
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 23)
  163. 5 kwietnia 2024 o 17:21
    MCR :
    Interlokutor magik! Gdyby był burmistrzem i nie miał funduszy na oświetlenie to by je wyczarował, no bo przecież nie zasłużyłby gminy!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 27)
  164. 5 kwietnia 2024 o 18:49
    Nadzieja :
    Mam nadzieję, że w poniedziałek wszystkie banery znikną z ulic naszego miasteczka. Dwie kandydatki chyba zamówią tiry :))
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +20 (w sumie : 26)
  165. 5 kwietnia 2024 o 22:51
    Głos seniora :
    Szkoda,że nie udało się zorganizować debaty. Dużo w tej kampanii mówiło się o wszystkim ale na koniec moja refleksja i kilka słów o szacunku, także dla oponentów politycznych. Myślę że wszyscy mieszkańcy wiedzą dobrze o tym, że niezależnie od tego który z Panów kandydatów zwycięży, będzie musiał on współpracować także z osobami, które mają odmienną ideę polityczną, tak w radzie gminy jak i w innych organach samorządu, w instytucjach rządowych, różnych firmach, będzie on burmistrzem nie tylko ludzi, którzy oddali na niego głos, ale wszystkich mieszkańców - różniących się poglądami, światopoglądem, pomysłami i oczekiwaniami. O tym jak ten szacunek dla ludzi o innych poglądach będzie wyglądał, o tym czy burmistrz chce być osobą, która łączy czy dzieli, o otwartości na kompromis i szeroką merytoryczną dyskusję, czy będzie dążył do realizacji jedynie własnej wizji uznając ją za jedyną i słuszną - miło byłoby coś się dowiedzieć przed wyborami, w których oprócz wyboru konkretnej osoby na stanowisko burmistrza, wybieramy również postawę jaką lokalny samorząd, a pośrednio także pracownicy urzędu miejskiego i jednostek samorządowych, będą prezentowali wobec nas, mieszkańców i wyborców, przez najbliższe lata. Każdemu z Panów kandydatów życzę powodzenia, a nam wszystkim - spełnionych obietnic przedwyborczych.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 16)
  166. 7 kwietnia 2024 o 12:07
    xyz :
    Do Głosu seniora: Mądrego warto posłuchać. Gdyby wszyscy byli w takiej kulturze nie byłoby tego świńskiego hejtu bez potrzeby
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 14)
  167. 9 kwietnia 2024 o 15:00
    ANIA :
    MCR to chyba bardzo bliski obecnego burmistrza, ostatnie 8 lat dla Dąbrowy to lata stracone, głosowałam na Pietrsa, nie przeszedł, to zagłosuję na Gizę ,którego MCR ta tu tępi, nie rozumiem ,dlaczego??? bo stagnacja jest w naszym mieście, trudno się z tym nie zgodzić
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -7 (w sumie : 21)
  168. 10 kwietnia 2024 o 00:27
    MCR do ANIA :
    ha ha ha ale bzdura. ja jestem wyborcą PiSu i z niezależnymi i burmistrzem mam tyle wspólnego co z ubiegłorocznym śniegiem, ale większą bzdurą to chyba tylko jest hasło Gizy - dość stagnacji - większej bzdury na afiszach wyborczych nie widziałem. biorąc za i przeciw nie mogę tego zrobić (zagłosować na ludzi z pisu)na Dąbrowskim podwórku to się po prostu nie sprawdzi... Zastanawiam się po co ten chwyt Gizy żeby zakamuflować się pod własnym KWW skoro on z PiSem za pan brat? przyciagnac elektorat ? A potem koalicja z PiSem?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 18)
  169. 10 kwietnia 2024 o 14:36
    Ania do Interlokutor :
    Nie przekonasz już przekonanego. Dla Pana MCR jest idealnie w Dąbrowie tak jak jest, więc niech sobie w niej dalej błogo żyje. Jego teksty są tylko prowokacją, więc bez sensu dyskusje.Pozdrawiam
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -4 (w sumie : 18)
  170. 11 kwietnia 2024 o 09:40
    MCR @Ania :
    Ale bzdury......kiedy i gdzie stwierdziłem że w Dąbrowie jest idealnie? Teksty nie są prowokacją, prowokacją są bzdurne hasła sugerujące że w Dąbrowie i gminie nic a nic się nie dzieje tzn. nie robi
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 18)
  171. 17 kwietnia 2024 o 10:34
    Lalalaleczna :
    Do koryta po kasę.Tyle tych obecnych włodarzy obchodzi.Nia każdą prośbę i podanie tylko jest odmowa.To niechęć,indolencja i umysłowe impotenctwo.Starej generacji stanowczo mówimy NIE.Idźcie wreszcie do domu.!Ludzie mają Was dość.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 12)
  172. 19 kwietnia 2024 o 19:48
    MCR do Lalalaleczna :
    Idź precz z taką rynsztokową gadką bez szacunku dla starszych!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 7)
  173. 24 kwietnia 2024 o 18:02
    Zośka :
    No właśnie, a zegareczek czasu tyka jednako dla wszystkich i niech ten"młody"/ha ha ha/ prosi Boga żeby dożył do tego wieku w dobrym zdrowiu co te "stare dziadki" przy władzy mają. A ja bym tym krytykantom dała ten stołek burmistrza każdemu na rok i potem do rozliczenia co by takiego narobił. Najprawdopodobniej w portki :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 3)
  174. 23 września 2024 o 20:28
    Dżordż :
    Mamy koniec września a na początku roku przed wyborami Pan burmistrz obiecał remont rynku i nową alejkę główną w parku miejskim. Wybory wygrał a z obietnic nici. Nie dawno w tv tarnów znów mówił ze remont ruszy na przełomie sierpnia i września i dalej nic. Dobrze że to ostatnia kadencja bo juz bym na Pana nie zagłosował.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 5)
  175. 27 września 2024 o 15:20
    MCR :
    Czy ten burmistrz czy inny jeżeli zawiódł wykonawca albo podmiot finansujący. Może uczciwie było by zapytać o powody
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 6)
  176. 1 października 2024 o 00:46
    Do MCR :
    Akurat ten burmistrz jest mistrzem obietnic - ileż to inwestycji było zapowiadanych na wyborczych filmikach: nowy żłobek, park, rynek, dwie nowe siedziby domu kultury, tężnia, muszla koncertowa na rynku, fontanna itp. itd. A na przebudowę rynku umowę podpisano w styczniu 2024 - dowodem przypięty post na fb Urzędu Gminy. Więc nawet jeśli zawiódł wykonawca, to chyba są jakieś odszkodowania w umowie, a jeśli nie było finansowania, to na jakiej podstawie podpisano umowę?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 0)

Skomentuj (komentując akceptujesz regulamin)