JAK SPRAWIĆ, ŻEBY KLIENCI ZNALEŹLI TWOJĄ MARKĘ I OFERTĘ?
Artykuł Partnera
Jak sprawić, żeby klienci znaleźli Twoją markę i ofertę? Zajmij wysokie miejsce w Google dzięki pozycjonowaniu!
Troska o najwyższą jakość towarów lub usług proponowanych konsumentom to nawet nie połowa sukcesu w biznesie. Wysoki poziom produktu, fachowych umiejętności czy atrakcyjna cena mogą nie wystarczyć, aby przekonać przedstawicieli grupy docelowej do siebie. Trzeba jeszcze umiejętnie promować swoją firmę – zwłaszcza w przestrzeni wirtualnej. Jak przekonują eksperci z agencji e-marketingu INSEO, to właśnie tutaj klienci decydują o tym, na co i u kogo wydadzą pieniądze na swoje aktualne potrzeby.
Ponad 86% transakcji konsumenckich poprzedza wyszukiwanie w internecie. Kto jest w Google, ten ma zysk
Niemal nieograniczony dostęp do informacji z sieci oraz dynamiczny rozwój sektora e-commerce dosłownie wywróciły do góry nogami sposób, w jaki ludzie dokonują zakupów. Poważna zmiana dotknęła również szeroko pojmowane usługi ze wszelkiego rodzaju branż. Dziś przedsiębiorcy muszą mocniej podkreślać swoją obecność poprzez pozycjonowanie stron internetowych swoich firm. Użytkownicy Google’a nie wykazują bowiem chęci, aby dokładnie porównywać wszystkie dostępne oferty – wybierają spośród tych, które wyświetlają się im w pierwszej kolejności. A jak pokazują badania wizerunkowe, miejsce zajmowane w rankingu wyszukiwarki przekłada się na postrzeganie całego brandu. Przedstawiciele INSEO przytaczają wyniki ankiety, według której nieco ponad 90% internautów darzy większym zaufaniem te marki, które serwis Google uznał za najbardziej adekwatne dla wpisanego przez nich zapytania. Potentat z kalifornijskiego Mountain View słynie bowiem z tego, że dba aby algorytmy rozpoznawały intencje oraz potrzeby użytkowników.
Powierz pozycjonowanie strony internetowej firmy profesjonalistom. Tak uzyskasz najlepsze wyniki
Przebicie się na czoło rankingów, gwarantujące zdecydowanie największe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów, stanowi dość złożone wyzwanie. Trzeba zatroszczyć się o jakość firmowej witryny www, jej zgodność z aktualnymi wymaganiami Google, regularnie aktualizować serwis o nowe treści na stosownie wysokim poziomie, a także pozyskiwać ruch ze starannie wyselekcjonowanych stron zewnętrznych (np. branżowych portali i blogów). Na tym jednak nie koniec: pozycjonowanie stron internetowych wymaga także reagowania na zmiany w algorytmach wyszukiwarki oraz ewentualne działania konkurencji. Google systematycznie udoskonala swój najważniejszy serwis, zaś rynkowi rywale z pewnością nie będą siedzieć z założonymi rękami, widząc zagrożenie dla swojej pozycji. Z pomocą wykwalifikowanych specjalistów, takich jak w zespole Agencji INSEO, nie tylko przesuniesz się na czoło internetowego wyścigu o klientów, ale też będziesz w stanie utrzymywać fotel lidera przez długi czas.
Źródło: inseo.pl