Fenomen dąbrowskiego „Kina na Szpilkach”
Fenomen dąbrowskiego „Kina na Szpilkach”, które trwa już w „Sokole” ponad rok, polega na tym, że na piątkowym seansie filmu „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” – mimo że ten tytuł pojawił się w Dąbrowie 2 miesiące po premierze – sala wypełniła się niemal w komplecie!
Popularność kobiecej akcji promocyjnej podpowiada organizatorom możliwość rozszerzenia w przyszłości wydarzeń cyklicznych do 2 seansów za każdym razem.
Tej zmiany, pod warunkiem utrzymywania się nadal na takim poziomie frekwencyjnym spotkań w ramach „Kina na Szpilkach”, można się spodziewać po wakacjach. Partnerami akcji opartej na filmie z Magdaleną Boczarską w roli Michaliny Wisłockiej byli: „Catering Magda” (Magdalena Kołakowska), Hotel „Cristal Park” (obie firmy zadbały o pyszne przekąski, placki i napoje), „Perfect Body” Paulina Tendera „Nature House” (zdrowy styl życia, dietetyka), „Mary Kay” Polska – Niezależna Dyrektor Sprzedaży Agata Kozioł, „Arbonne” Niezależna Konsultantka Anna Golonka, „Tiande” Tarnów Centrum Serwisowe Agata Mróz (kosmetyki), „Kinads” Warszawa (największy broker reklam kinowych – przekazał markowe kosmetyki), Kawa Małgorzata – kartki okolicznościowe i inne ręcznie robione ozdoby, Kino „Sokół” (dotacja do biletów na rzecz dystrybutora filmu).
Bardzo dobrze sprawdziła się formuła kobiecych spotkań wokół dobrych filmów, z promocyjną ceną biletu dla Pań (10 zł), ze stoiskami promocyjnymi firm z „kobiecego rynku”, z sympatycznym poczęstunkiem, losowaniem nagród wśród widzów (około 20 szczęśliwych zwycięzców!)
Następne „Kino na Szpilkach” za miesiąc – w piątek 28 kwietnia (wokół filmu „Bikini Blue” z Tomaszem Kotem w roli głównej), rezerwacje ruszyły natychmiast po ogłoszeniu terminu, jeszcze przed projekcją „Sztuki kochania”, są jeszcze wolne miejsca…
DDK