Dzisiaj:
Czwartek, 21 listopada 2024 roku
Albert, Alberta, Albertyna, Janusz, Konrad, Konrada, Maria, Piotr, Regina, Rena, Rufus, Twardosław, Wiesław

DĄBROWA, OLESNO I SZCZUCIN WYBRAŁY WŁODARZY (AKTUALIZACJA)

21 kwietnia 2024 | komentarzy 68

Znamy oficjalne wyniki wyborów. Burmistrzem Dąbrowy Tarnowskiej nadal będzie Krzysztof Kaczmarski. Burmistrzem Szczucina został Tomasz Bełzowski. Wójtem gminy Olesno pozostanie Witold Morawiec.

Zgodnie z danymi, opublikowanymi przez PKW w gminie Dąbrowa Tarnowska Krzysztof Kaczmarski uzyskał 56,07 procent, Andrzej Giza – 43,93 procent głosów. W gminie Szczucin Tomasz Bełzowski – 52,84 procent, Paweł Łabuz – 47,16 procent. W gminie Olesno Witold Morawiec – 65,43 procent, Mirosław Panek – 34,57 procent.

Informacje wcześniejsze:

Jeszcze tylko kilka godzin trwać będzie niepewność Wyborców i Kandydatów w trzech gminach powiatu dąbrowskiego, w których potrzebna była dogrywka do wyłonienia nowych włodarzy. Wyborcy zrobili, co do nich należy, trwa liczenie głosów. Do godziny 17:00 w gminie Dąbrowa Tarnowska frekwencja wyniosła 34,4 procent, w gminie Olesno – 34,97 procent, zaś w gminie Szczucin – 38,88 procent.

Wszędzie była niższa, niż w pierwszej turze. W Dąbrowie i Szczucinie o ok. 5., a w Oleśnie o ok. 9. procent.

W Dąbrowie Tarnowskiej o fotel burmistrza walczyli: urzędujący burmistrz Krzysztof Kaczmarski (KWW Niezależni Ziemi Dąbrowskiej) i Andrzej Giza (KWW Andrzeja Gizy Porozumienie Samorządowe), w Oleśnie: urzędujący wójt Witold Morawiec (KWW Wspólnota) i Mirosław Panek (KWW Zjednoczona Gmina Olesno), w Szczucinie: obecny zastępca burmistrza Tomasz Bełzowski (KWW Tomasza Bełzowskiego) i Paweł Łabuz (KWW Pawła Łabuza).

Aktualizacja 22:30

Znamy już pierwsze nieoficjalne wyniki wyborów samorządowych. W Dąbrowie Tarnowskiej bez zmian, w drugiej turze zwyciężył Krzysztof Kaczmarski. W gminie Szczucin Tomasz Bełzowski, który  o stanowisko burmistrza walczył z Pawłem Łabuzem. W gminie Olesno wygrał Witold Morawiec.
Liczenie głosów trwa.

Aktualizacja 0:25

Znamy oficjalne wyniki wyborów. Zgodnie z danymi, opublikowanymi przez PKW w gminie Dąbrowa Tarnowska Krzysztof Kaczmarski uzyskał 56,07 procent, a Andrzej Giza – 43,93 procent głosów. W gminie Szczucin Tomasz Bełzowski – 52,84 procent, Paweł Łabuz – 47,16 procent. W gminie Olesno Witold Morawiec – 65,43 procent, Mirosław Panek – 34,57 procent.

W gminie Dąbrowa Tarnowska frekwencja wyniosła 45,25 procent, w gminie Szczucin – 47,58 procent, zaś w gminie Olesno- 43,60 procent.


Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Internautów. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin - zawiadom nas o tym (elstertv@gmail.com).

Komentarze

  1. 21 kwietnia 2024 o 23:25
    Igrek :
    Tak jak już pisałem- sromotna porażka kandydata Gizy już na etapie nieprzystąpienia do debaty
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +24 (w sumie : 42)
  2. 21 kwietnia 2024 o 23:37
    ja :
    super
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 28)
  3. 22 kwietnia 2024 o 00:02
    Żegnam :
    Niestety Pan Giza popełnił kilka błędów które zauważyły na wyniku. Szkoda
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 35)
  4. 22 kwietnia 2024 o 00:44
    Adagio :
    Przegrany kandydat otrzymał mniej głosów niż w pierwszej turze. Będzie musiał sobie odpowiedzieć na pytanie dlaczego przyjął taką a nie inną drogę na kilka dni przed wyborami bo nie utrzymał nawet swoich wyborców nie mówiąc o pozyskaniu nowych. Nie chce być za bardzo złośliwy ale chyba nie było po co iść w teren skoro nie miało się nic mądrego do powiedzenia.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +17 (w sumie : 23)
  5. 22 kwietnia 2024 o 05:51
    osa :
    Mała podpowiedź dla kandydatów w przyszłej kampanii: koniec z hasłami zapowiadającymi zmiany. Jak się okazało ludzie tutaj zmian nie lubią :))Lubią to co sprawdzone, choćby nie było najlepsze
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 19)
  6. 22 kwietnia 2024 o 06:10
    Mt :
    Jak można wydać tyle kasy na kampanię z hasłem stop stagnacji, a finalnie nie podejść do debaty? Przecież od razu każdemu powinna zapalić się czerwona lampka, że za tym górnolotnym hasłem nie stoją żadne konkrety. Obecny burmistrz nie składał żadnych deklaracji i kazdy chociaż wie, że przez najbliższe 4 lata nie zrobi nic jak dotychczas.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 29)
  7. 22 kwietnia 2024 o 07:04
    Zaintersowany :
    Nasuwa się na myśl, że w wyborach samorządowych chodzi o coś zupełnie innego niż poparcie polityczne. Kandydat wspierany przez PIS nie uzyskał większości głosów także w Szczucinie, Żabnie, Tarnowie, Bochni
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +25 (w sumie : 33)
  8. 22 kwietnia 2024 o 07:21
    Wyborca :
    Gratulacje dla Pana Krzysztofa ! Ale również gratulacje dla wyborców Pana Andrzeja ! Za zachowanie większej kultury na portalach społecznosciowych zwłaszcza w tych ostatnich dniach, bo człowiekiem się jest bez względu na wynik wyborów
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +18 (w sumie : 24)
  9. 22 kwietnia 2024 o 07:37
    Anna :
    Podsłuchane późnym wieczorem pod UG. Jedną z małych biednych wiosek, gdzie bezapelacyjnie wygrał P.Giza czeka świetlana przyszłość. Otóż niedoszły Burmistrz jak i cały Pis obsypią wioską w cudowny sposób deszczem mamony na jej świetlisty rozwój. Ha ha ha !
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 19)
  10. 22 kwietnia 2024 o 07:42
    MCR :
    "pan Giza popełnił kilka błędów" lub też jego kww, ale czy to miało znaczenie czy nie jest bez znaczenia w obliczu faktu, iż to był najgorszy kandydat - pisałem, że amator chce być burmistrzem i prawda jest taka czy teraz czy za 5 lat ta osoba na fotel burmistrza się nie nadaje
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +18 (w sumie : 34)
  11. 22 kwietnia 2024 o 07:44
    TAK! :
    I to nie dzieło przypadku. Przy bardzo niskiej frekwencji zaledwie na poziomie 50% i w sołectwach i w mieście. Burmistrz o 500 głosów podbił wynik wcześniejszy, a kandydat stracił blisko 200 głosów z puli pierwszej tury. 911 głosów różnicy to jest wynik! Brawo Dąbrowa!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +17 (w sumie : 35)
  12. 22 kwietnia 2024 o 08:13
    januszek :
    POlitycznego zaskoczenia nie bylo.Rejterada z publicznej debaty byla juz zapowiewdzia porazki. Zonglowanie partyjna (nie)przynaleznosc obniza lowiarygodnosc i o
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 16)
  13. 22 kwietnia 2024 o 08:19
    Grzegorz :
    I patrz panie Andrzeju co się porobiło. Nie pomogło poparcie PiSu, nie pomogły przebieranki we własne kww, nie pomogły głupie hasła typu "dość stagnacji dość obietnic dość gadania" i nie pomogły bannery w liczbie odnoszę wrażenie większej niż kontrkandydata.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +21 (w sumie : 35)
  14. 22 kwietnia 2024 o 08:20
    Annonymus :
    Głosy z pierwszej tury na Pana Tomasza Pietrasa w większości zaważyły w drugiej turze gdyż większość tych wyborców zagłosowała na obecnego burmistrza
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 22)
  15. 22 kwietnia 2024 o 08:27
    Annonymus :
    Głosy na Pana Tomasza Pietrasa w pierwszej turze wyborów zdecydowały w drugiej gdyż większość wyborców zagłosowało na obecnego Burmistrza, niby chcieli zmian ale zdecydowali się na odwrót w drugiej turze ciekawe.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 15)
  16. 22 kwietnia 2024 o 08:33
    januszek :
    POlitycznego zaskoczenia nie bylo. Juz rejterada z publicznej debaty byla zapowiedzia kleski. Zonglowanie partyjna przynaleznoscia (jestem za, a nawet przeciw (PiS),niezalezny, samorzadny itp.itd)obnizalo wiarygodnosc u wyborcow. Namaszczenie miejscowego posla, pomaga niczym ... kamien mlynski. Jest jeszcze nazwisko, czlonkowstwo w Partii i Sejmie, i ...tyle!Zgrana karta. Az strach przyznawac sie do znajomosci. Mozna szybko wspolnie zatonac?Albo odciac ,,pepowine "i zdobyc sie na samodzielnosc. Przykladow mamy az za wiele!Inaczej pzostanie tylko ...Humanum i ... Tumanum. Przykre, ale takie mamy ... elyty?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 18)
  17. 22 kwietnia 2024 o 09:14
    fras :
    Jak pisałem wcześniej Pan Giza ma jeszcze czas się douczyć, nabrać doświadczenia i może za 5 lat uda mu się wygrać. Panu Kaczmarskiemu gratuluję!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 24)
  18. 22 kwietnia 2024 o 09:34
    Leon :
    Za dużo KGW w kampanii pana Gizy...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +25 (w sumie : 35)
  19. 22 kwietnia 2024 o 09:44
    ala :
    Fakt, że AG ubyło 200 głosów względem I tury świadczy o fatalnej pracy sztabu. Szkoda bo szansa była ogromna.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +21 (w sumie : 27)
  20. 22 kwietnia 2024 o 10:01
    tomasz golonka :
    Jak by to wygladalo.Starzy radni i nowy burmistrz.Eeee.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +18 (w sumie : 20)
  21. 22 kwietnia 2024 o 10:09
    dabrowianka :
    Gratulacje dla Pana Kaczmarskiego. Człowiek z klasą
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 40)
  22. 22 kwietnia 2024 o 10:11
    Obywatel :
    Mamy największego lenia na stanowisku burmistrza Gratulacje
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 45)
  23. 22 kwietnia 2024 o 10:24
    Wyborca :
    Gratulacje dla Pana Krzysztofa. Kampania Pana Andrzeja bardzo niskich lotów.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +20 (w sumie : 36)
  24. 22 kwietnia 2024 o 10:47
    Brum :
    Przede wszystkim porażką jest frekwencja. Ważny głos oddało jedynie 7499 osób z pośród 16621 uprawnionych. Dramat.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +21 (w sumie : 27)
  25. 22 kwietnia 2024 o 11:10
    lora :
    Ciemność, widzę ciemność...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -8 (w sumie : 30)
  26. 22 kwietnia 2024 o 12:04
    drobiazgowość :
    ZNOWU TYLKO BĘDĄ OBIECANKI A STAGNACJA JAK BYŁA TAK BĘDZIE.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -11 (w sumie : 33)
  27. 22 kwietnia 2024 o 12:12
    Adagio :
    Ala: za dużo oglądasz tv:) sztaby to są w polityce krajowej na szczeblu centralnym może wojewódzkim. Tutaj to jest totalna amatorszczyzna robiona po omacku co zresztą w wykonaniu tegoż kandydata widzieliśmy:). Pozdrawiam:)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +17 (w sumie : 21)
  28. 22 kwietnia 2024 o 12:13
    Adagio :
    To kto zostanie teraz dąbrowskim albo dąbrowska "kaluża"?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 14)
  29. 22 kwietnia 2024 o 12:24
    Joe :
    Jak ktoś ma aspiracje na burmistrza, to powinien pokazać się społeczności jeszcze w czasie trwania kadencji. O Panu Gizie dowiedziałem się dopiero gdy zobaczyłem go na bilbordach wyborczych. Wcześniej o nim nie słyszałem. Hasło "dość stagnacji" to dla mnie za mało. Trzeba się wcześniej czymś wykazać.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +26 (w sumie : 36)
  30. 22 kwietnia 2024 o 12:30
    MCR :
    Wjazd na fotel burmistrza na sankach poparcia PiSu z okrzykami dość stagnacji dość gadania dość bajeczek zakończony fiaskiem! Brawo!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +27 (w sumie : 43)
  31. 22 kwietnia 2024 o 12:41
    MCR @lora :
    Ciemność? Zdejmij pokrowiec z głowy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +18 (w sumie : 34)
  32. 22 kwietnia 2024 o 13:15
    Jonasz :
    Gratuluje wygrane mimo że uważam że w tch wyborach nie było na kogo głosować. Jeden gorszy od drugiego Żaden z kandydatów nie by ł warty głosu. Oby te wielkie obietnice głoszone w trakcie wyborów udało się zrealizować. Czekam na jasna deklaracje co do kanalizacji w nieczajnej gornej.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 22)
  33. 22 kwietnia 2024 o 13:16
    Wyborca :
    Gratulacje dla Pana Kaczmarskiego wygranych wyborów. Mam nadzieje ze w tej kadencji w końcu Pan udowodni że na obietnicach się nie kończy. A było tych obietnic dużo, więc liczę na intensywna kadencje. Do trzech razy sztuka, może akurat tym razem a co do Pana Gizy, przyznaje, był to mój kandydat. Szkoda że się nie udało ale mimo wszystko gratuluję sporej ilości głosów obok których nie można przejść obojętnie
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +19 (w sumie : 27)
  34. 22 kwietnia 2024 o 13:31
    Wyborca :
    Aaa i oczywiście za chwilę mnie zlinczują stali użytkownicy tegoż portalu, jak to bywało już w przeszłości. No ale im więcej hejtu tym lepiej, prawda? Sztab wyborczy P. Kaczmarskiego ma spory wklad w pisaniu tu komentarzy. Pozdrawiam wszystkich
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -11 (w sumie : 37)
  35. 22 kwietnia 2024 o 14:06
    Mieszkaniec gminy :
    I wygrał najlepszy z najlepszych kandydat dziarski! Uskrzydlony! Nasz burmistrz! Krzysztof Kaczmarski! Brawo!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 39)
  36. 22 kwietnia 2024 o 14:46
    Grzegorz do Wyborca :
    Na jakiej podstawie tak uważasz? Dowody!?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 22)
  37. 22 kwietnia 2024 o 15:50
    Wyborca :
    Panie Grzegorzu proszę nie oczekiwać ode mnie dowodów bo ich Panu nie dostarczę. Najważniejsze że sami zainteresowani przyznają mi rację, oczywiście nie tutaj ale widać kampania wyborcza rządzi się swoimi prawami. Na szczęście mnie to nie dotyczy. Trzymam się z daleka od wszelakich form aktywnego uczestnictwa w polityce lokalnej i każdej innej.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 17)
  38. 22 kwietnia 2024 o 16:06
    azi :
    Szkoda było wydawac kase na wybory w Dabrowie Tarnowskiej! Szkoda! tu nie były potrzebne wybory, jak było wczesniej tak też zostalo, zaczynając od Radnych, poprzez Starostę i Burmistrza. tu ludzie nie lubią zmian, jak widac :(
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 18)
  39. 22 kwietnia 2024 o 17:07
    PanWpracy do wyborca :
    No w pewnym sensie masz rację z tym sztabem ale pisanie tutaj komentarzy to jeszcze mały pikussss . A wiem z pewnego zrodla . A człowiek jest stworzeniem który ma rozum i nie trzeba tu być ponadprzeciętnym żeby pomyśleć i złączyć fakty .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 9)
  40. 22 kwietnia 2024 o 17:12
    Golec_sam_Honor :
    Będzie remiza, super. Ubieram mundur
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 7)
  41. 22 kwietnia 2024 o 17:12
    Grzegorz do Wyborca :
    Czyli insynuacje z komentarza 22 kwietnia 2024 o 13:31 bez pokrycia? Wyssane z palca czy z własnego widzimisię?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 8)
  42. 22 kwietnia 2024 o 17:17
    Grzegorz do Wyborca :
    Nie odzywał bym się gdyby nie to jak bardzo oburzyły mnie hasła wyborcze Gizy i lawirowanie niby z PiSu niby nie z PiSu w pewnym momencie myślałem że z koła gospodyń wiejskich.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 21)
  43. 22 kwietnia 2024 o 17:31
    _mieszkanka_ :
    Wybór w Dabrowie był jak pomiędzy dżumą a cholerą. Żaden wybór nie był dobry. Jeden przyspawany do stanowiska i trzymał się rękami i nogami, bo przecież w razie przegranej żadnego pomysłu na siebie. Wszystkie te jego obietnice czego nie zrobi, wypadają słabo na tle tego jak Dąbrowa za jego burmistrzowania podupadła. W nocy przy tym zgaszonym świetle, to chociaż nie widać, jak jest bardzo źle. A drugi kandydat jest tak mocno kojarzony z konkretną partią, że pomimo chęci bycia ponadpartyjnym, stworzenia swojego KWW to stał się przez to niewiarygodny. I ten cały jego sztab stworzony z samych zwolenników PIS. Jakby mieli Nas wszystkich za idiotów. Jedyny plus jest taki, że chyba jednak Dąbrowa nie jest aż tak pisowska jak by się wydawało. Dąbrowa potrzebujego kogoś świeżego z pomysłem i chęcią działania a tego napewno brakuje nowowybranemu Burmistrzowi. Ta kampania pokazała jak mentalnie nie jestesmy gotowi na zmiany. Radnymi zostały wybrane prawie te same osoby, pomimo tego, że tak wiele młodych osób startowało. Nawet nie chcemy dać sobie szansy na zmiany i mamy to co mamy. A zakłamywanie rzeczywistości, że obecny Burmistrz cokolwiek robi jest okłamywaniem samych siebie, bo chyba niektórzy chcą w to wierzyć...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 26)
  44. 22 kwietnia 2024 o 17:42
    Do osy :
    Zgadzam się w 100% z Tobą. Na kolejne wybory na banerach hasło: "wiecej lenistwa, mniej inwestycji - powiedz TAK dla braku pomyslow " albo "stare dobre obietnice - nowy burmistrz". Ludzie w Dąbrowie sa jedyni i niepowtarzalni ale pojąć ich nie mogę choć tam spędziłem 20 lat życia
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 16)
  45. 22 kwietnia 2024 o 17:56
    Natan :
    Najbardziej mnie śmieszą te komentarze specjalistów od kampani wyborczych. Ten popełnił taki błąd, ten inny, totalna amatorka itp itd. Jak to dobrze ze was mamy. Można sobie humor poprawić. Oczywiście bez urazy. lepiej się śmiać niż płakać. Proszę o więcej
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 11)
  46. 22 kwietnia 2024 o 17:56
    Adagio :
    Mnie się wydaje że AG był do tych wyborów dość dobrze przygotowany. Jako jeden z pierwszych zarejestrował komitet, jego banery pojawiły się jako pierwsze miał jakieś tam ulotki z okrągłymi nic nie znaczącymi Zdaniami czyli nie ma się zbytnio do czego przyczepić Na finiszu kampanii jednak nie wytrzymał presji i kurtyna opadła sięgnął po poparcie i rady swoich bliskich ale niewłaściwych ludzi którzy tylko potrafią doradzić żeby zrobić z siebie ofiarę że to niszczą mu banery, że źle o nim mówią, aż kazali się wyizolować i właściwie kandydat sam zaorał swoje szanse.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 19)
  47. 22 kwietnia 2024 o 17:58
    Piotr :
    Dąbrowo quo vadis???
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 17)
  48. 22 kwietnia 2024 o 18:29
    ciekawski :
    7 kwietnia pan Kaczmarski zdobył mandat radnego gminy, 21 został wybrany na burmistrza. Ciekawe, czy 9 czerwca wystartuje w wyborach do Parlamentu Europejskiego?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 17)
  49. 22 kwietnia 2024 o 21:50
    Pracownik urzędu gminy :
    Niestety stalo się jak się stało.. Byle tylko Ryczek odszedł.. Ciekawa kadencja radnego Dariusza Lizaka. Za 5 lat Ty startuj i pierwsza tura twoja.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -8 (w sumie : 18)
  50. 22 kwietnia 2024 o 22:31
    Do Wyborca :
    Masz w zupełności rację. Coś na ten temat wiem
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 10)
  51. 22 kwietnia 2024 o 22:58
    gosc :
    Gratulacje dla Pana Kaczmarskiego.Na szczęście ciemny pisowski lud przegrał.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 25)
  52. 23 kwietnia 2024 o 00:07
    Wyborca :
    Pozwólcie Państwo, że podzielę z się z wami moja opinia na temat jednego bardzo aktywnego użytkownika tej dyskusji a mianowicie MCR. Wyżej wymieniona osoba wykazuje wyjątkowa wrogość w kierunku P. Gizy. Ta nienawiść jest bardzo uderzającą. Panie MCR pomijając już Panskie motywy działania bo wszyscy się domyślamy jak to wygląda, czy Panu nie jest wstyd jako człowiekowi pisać tu anonimowo rzeczy prawdopodobnie wyssane z palca na P.Giza? Jakie Pan ma kompetencje żeby tu pisać że był najgorszym kandydatem? Pan jest przesiąknięty mowa nienawiści. Kurier zdecydowanie powinien reagować na takie wpisy. Pana mcr znam również z wpisów pod innym artykułem w których wręcz wyśmiewa, obraża i pisze dziwne rzeczy o nieprzychylnym mu kandydacie. I tak Panie mcr to nie bialorus i można przedstawiać swoje poglądy (bo do tego się Pan raz odniosl) ale właśnie dlatego że to nie Białoruś Tylko Polska i należy się każdemu szacunek. Mi jako wyborcy jest wstyd za Pana za to że pan rozprzestrzenia ten hejt... I śledząc cała kampanie bardzo wyraźnie i jednoznacznie da się zauważyć mocno stronnicze podjedzie do tematu.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 16)
  53. 23 kwietnia 2024 o 09:06
    Zośka :
    No i super ze Kaczmarski bo jak widać to na burmistrza co kadencja wyskakują kandydaci z krzoków. Trzeba samemu oceniać siły na zamiary.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 19)
  54. 23 kwietnia 2024 o 09:32
    jA :
    Dużo gadania "bicia piany" a pomysłu na Dąbrowę i powiat dąbrowski jak nie było tak nie ma. I tak do następnych wyborów .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 15)
  55. 23 kwietnia 2024 o 10:18
    @Pracownik Urzędu Gminy :
    Jako, że jesteś u źródła drogi Pracowniku poinformuj proszę dąbrowskie społeczeństwo ile to radny Lizak w minionej kadencji przygotował projektów uchwał w ramach pełnionych obowiązków?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 20)
  56. 23 kwietnia 2024 o 10:29
    @@@@ :
    Mową nienawiści to przesiąknięty jest sam A.G Sam jego wzrok mówi za siebie. Nie jest to przychylny gość dla ludu
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 18)
  57. 23 kwietnia 2024 o 10:34
    MCR do Wyborcy :
    Spieszę z wyjaśnieniem: nie żywię jakiejkolwiek nienawiści czy wrogości do AG o czym już pisałem. Ba, sam byłem oburzony jak ktoś niszczył jego i innych bannery bo to jest czyjaś praca! Wracając do tematu:oburzyły mnie i innych czytelników hasła typu "dość stagnacji", które dla mnie są totalną bzdurą. Czym jest rzekoma stagnacja w naszej gminie? W ogóle czym jest stagnacja? To brak działania i zmian. I jak to się ma do naszej gminy? Nijak! Mam przypomnieć kolejne hasła? "Dość obietnic dość bajeczek" Zacznijmy od tego, że kandydat na burmistrza powinien na wstępie rzetelnie podejść do tematu i na bannerach nie fundować takich bzdur. To że zarejestrował pierwszy komitet, to co z tego wynika? Nic. Potem było tylko gorzej. Czy to pomysł AG czy jego komitetu, nie wiem ale ostatnią osobą decyzyjną powinien być on. Jeżeli krytyka hasła wyborczego i kampanii jest obrażaniem to taka ocena jest rodem ze wspomnianej Białorusi. I mnie jako wyborcę PiSu dodatkowo oburza fakt jak Dąbrowski PiS zepsuł kampanię i niestety nie przygotował należycie kandydata.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 17)
  58. 23 kwietnia 2024 o 10:40
    @Wyborca :
    Sam od początku ładujesz negatywne komentarze i oceny. Oczywiście z Twojej strony to krytyka i wyrażanie opinii. Z drugiej strony natomiast, krytyka ze strony MCR to już jest hejt. I tak w koło Macieju... Przeczytałem komentarze MCR, w tym i w poprzednich artykułach. Nie znalazłem słowa ataku na Andrzeja Gizę, jako człowieka. Co więcej zdarzyła mu się nawet taka wypowiedź "AG to rodowity dąbrowianin, dobry, uczciwy i pracowity, nie będę z tym polemizować". Jest u niego natomiast bardzo dużo subiektywnej krytyki kandydata i jego kwalifikacji do stanowiska oraz powiązań z partią i jej przedstawicielami. W mojej opinii MCR nie przekroczył granicy, w której krytyka przechodzi w hejt, zaś AG decydując się na kampanię i ubiegając się o funkcję zgodził się na stanie się osobą publiczną narażoną na taką właście krytykę. Daruj już kolej post z narracją "oblężonej twierdzy" i robienia z kandydata tak bardzo pokrzywdzonej ofiary. Praktyka pokazała już, że to nie zagrało.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 18)
  59. 23 kwietnia 2024 o 10:41
    MCR do Wyborcy :
    I jeszcze jedno: za tyle dni kampanii AG nie przeprosił za hasło, które sugeruje nieprawdę. Te hasło zupełnie nie ma pokrycia.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 22)
  60. 23 kwietnia 2024 o 11:57
    Barbara :
    Szokująca i kompromitująca porażka PIS w całym powiecie. Ogromne plakaty kandydatów, banery na każdym płocie, piękne ulotki, kolejki polityków popierających kandydatów (w Szczucinie Panowie: Mularczyk, Sak, Pagacz, Smułka i Krajewski) i przegrana w Dąbrowie, Tarnowie i Szczucinie. Czas na przemyślenie przyczyn klęski i wyciągnięcie wniosków.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 26)
  61. 23 kwietnia 2024 o 12:12
    Pracownik urzędu gminy :
    Do @Pracownik (p.s najpierw wymyśl swój nick) Jak dobrze wiesz zgodnie z kpa uchwały przygotowywuje burmistrz a rada je uchwała tudzież opiniuje. W zeszłej kadencji grupa radnych złożyła 1 projekt uchwały pod tablice pamiątkową. Grupa innych radnych złożyła parę uchwał odnośnie odwołania prezydium i powołania nowego oraz tak samo o zwiazek gm ds wod-kan. Ale te uchwały zostały tylko odczytane przez Biske bo projekt też przygotował burmistrz Zobaczymy jak będzie w nowej kadencji wierze ze Burmistrz zakopie topór wojenny bo sam go zrobil . Zdania nie zmieniam KK się wypalił i to był czas na zmiany. Na dziś jedyną osobą merytoryczną na zmianę do Dariusz Lizak pytanie czy On chce przy dość fajnie prosperującym biznesie. To moja opinia jako obserwatora
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 19)
  62. 23 kwietnia 2024 o 12:51
    Wyborca :
    Odpowiadając na komentarz z godz 10.30 pragnę tylko zachęcić do bardziej wnikliwego czytania komentarzy, a dopiero później stawania w obronie innych. Mógłbym zacytować te wypowiedzi, natomiast nie pozwala mi na to regulamin strony, który skutecznie blokuje kopiowanie. A co do hasła które głosi nieprawdę to przecież wszyscy dobrze wiedzą jaka jest rzeczywistość. My tu możemy pisać że jest wspaniale i najlepiej, a prawda jest taka ze tak nie jest. Rozumiem że Pan czeka na przeprosiny za hasła wyborcze. Jeśli pod nikiem MCR kryje się Pan Burmistrz to jestem zaszczycony. Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia. Muszę się niestety pożegnać, obowiązki wzywają
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -4 (w sumie : 18)
  63. 23 kwietnia 2024 o 17:18
    Obserwator :
    Do pracownik urzędu gminy - kpa (kodeks postępowania administracyjnego) nie ma nic wspólnego ze sposobem przyjmowania uchwał Rady Gminy , jak również sposobem przygotowywania projektów uchwał.Zachęcam do studiowania przepisów bo jak na urzędnika to trochę kiepsko.Serdecznie pozdrawiam .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 9)
  64. 23 kwietnia 2024 o 17:42
    MCR do Wyborca :
    BuaHahaha, prędzej burmistrz Wąchocka niż Dąbrowy. Jeśli? Co za wymysły? I palnie taki bzdurę, ktoś potem nie doczyta i pójdzie na gminę opowieść wymyślona, a Bogu ducha winna osoba będzie pomówiona. Bezmyślność i draństwo!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 14)
  65. 24 kwietnia 2024 o 09:51
    xyz :
    Lizak na psuja a nie na Burmistrza
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 20)
  66. 24 kwietnia 2024 o 18:04
    Zośka :
    Ale wam Giza poddał fajne słówko"stagnacja" Będziecie przerabiać przez wszystkie przypadki.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 10)
  67. 25 kwietnia 2024 o 07:36
    MCR @Zośka :
    Jednak nie takie fajne słowo, powinniśmy się go wystrzegać i na pewno nie będziemy odmieniać przez wszystkie przypadki no i bynajmniej AG nie odkrył go przed nami.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 8)
  68. 25 kwietnia 2024 o 13:15
    @Zośka :
    Śmiem twierdzić, że dodatkowo lokalnie zyska nową funkcję: stanie się synonimem porażki.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 10)

Skomentuj (komentując akceptujesz regulamin)