Dzisiaj:
Środa, 18 grudnia 2024 roku
Bogusław, Gracjan, Gracjana, Laurencja, Wilibald, Wszemir

PROPONUJEMY DEBATĘ (AKTUALIZACJA)

11 kwietnia 2024 | komentarzy 107

Ponieważ wielu naszych Czytelników oczekuje od nas zorganizowania debaty z udziałem kandydatów na burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej, wystosowaliśmy do nich zaproszenie do takiej debaty. Miałaby ona charakter zamknięty i byłaby transmitowana na żywo na kanale YouTube e-Kuriera Dąbrowskiego. Jej nagranie byłoby również później dostępne na naszej stronie www.kurierdabrowski.pl.

Czekamy na odpowiedzi sztabów wyborczych: KWW Andrzeja Gizy Porozumienie Samorządowe i KWW Niezależni Ziemi Dąbrowskiej.

Aktualizacja 13:19

Miło nam poinformować, że obydwaj kandydaci wyrazili wstępne zainteresowanie wzięciem udziału w debacie. Trwa uzgadnianie szczegółów.

Aktualizacja – poniedziałek, 15. kwietnia, godz. 14.20

Debaty nie będzie. Szczegóły tutaj 

 


Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Internautów. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin - zawiadom nas o tym (elstertv@gmail.com).

Komentarze

  1. 11 kwietnia 2024 o 12:08
    xyz :
    Debata? Po co? Po co te gadanie?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -7 (w sumie : 29)
  2. 11 kwietnia 2024 o 14:06
    Xtm :
    To nie czas na debaty. Poza tym KK miał 10 lat na bycie burmistrzem. Jakby był dobry to wygrałby w pierwszej turze. Pora na zmiany KK niech będzie radnym i niech patrzy na ręce AG. Tyle w temacie Beż hejtu prosze ;)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 38)
  3. 11 kwietnia 2024 o 14:26
    Gość :
    A ja mam pytanie ile kurier dąbrowski wziął na reklamy /artykuły sponsorowane przez gminę DT oraz przez powiat dąbrowski? Rozumiem tajemnice handlową ale informacja moze byc dana inaczej tzn np Tak były Nie nie były;)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -10 (w sumie : 22)
  4. 11 kwietnia 2024 o 14:42
    e-Kurier Dąbrowski :
    Odpowiedź brzmi: nic nie wziął i nic nie bierze - jeśli nie liczyć opłat za banery ze świątecznymi życzeniami (zgodnie z cennikiem, dostępnym w zakładce CENNIK). Poza nimi ani Starostwo, ani Gmina nie zamawiały u nas w ostatnich kilku, o ile nie kilkunastu latach reklam, czy artykułów sponsorowanych. My również nie zabiegaliśmy o tego typu zlecenia.
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +22 (w sumie : 26)
  5. 11 kwietnia 2024 o 14:27
    Głos młodych :
    W końcu- debata powinna mieć miejsce już przed 1 turą wyborów. Na szczęście lepiej późno niż wcale
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 22)
  6. 11 kwietnia 2024 o 14:40
    @XTM :
    Sprawdź wyniki, KK wygrał. Nie widzę, żeby któryś z przeciwników go pokonał w pierwszej turze :D
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 22)
  7. 11 kwietnia 2024 o 14:42
    Głos młodych :
    @gość- a to kurier jest podmiotem publicznym by się z zarobków spowiadać?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 11)
  8. 11 kwietnia 2024 o 14:46
    Gość :
    Dziękuję. Czyli debata powinna być obiektyna. Powodzenia
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 15)
  9. 11 kwietnia 2024 o 15:33
    Głos seniora :
    Bardzo dobra wiadomość. Nareszcie
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 14)
  10. 11 kwietnia 2024 o 16:27
    Bono :
    Mam pytania do redakcji.... 1.Dlaczego redakcja nie zorganizowała debaty przed 1 turą??? 2.Dlaczego ma być debata zamknięta? redakcja się boi społeczeństwa czy jeden z kandydatów?? 3.Czyzby jeden z kandydatów znał już pytania i miał przewagę nad konkurentem??
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 18)
  11. 11 kwietnia 2024 o 18:44
    e-Kurier Dąbrowski :
    1. Nie sądziliśmy, że tak wielu naszych Czytelników tego oczekuje. Przed pierwszą turą chyba tylko jedna osoba napisała o tym w komentarzu, nie otrzymaliśmy ani jednego maila w tej sprawie. Natomiast po ogłoszeniu wyników pierwszej tury maile wysłało kilka osób, kilka telefonowało z pretensjami, że takiej debaty nie było, a powinna. Nasz błąd, staramy sie go teraz naprawić. 2. Debata będzie zamknięta dla publiczności, ponieważ nie mamy żadnego doświadczenia w organizowaniu debat otwartych. Nie mamy na to sił ani środków. Poza tym podpatrujemy innych: zdecydowana większość redakcji zaprasza tylko kandydatów i przeprowadza z nimi rozmowy. 3. Żaden z kandydatów nie zna pytań, bo ich jeszcze nie wymyśliliśmy. Jednak każdego, kto liczy na jakieś fajerwerki w postaci przyciskania "do muru" któregokolwiek z kandydatów, musimy rozczarować. Przewidujemy 4 pytania od redakcji, mające charakter przekrojowy, dotykające prawdopodobnie podstawowych dziedzin życia każdej społeczności (np. gospodarka, edukacja, kultura, sport), po czym nastąpi wzajemne odpytywanie się przez kandydatów. Rola osoby prowadzącej debatę sprowadzi się do pilnowania czasu trwania ich wypowiedzi. Nie sądzimy, aby dawało to przewagę któremukolwiek z kandydatów.
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +16 (w sumie : 16)
  12. 11 kwietnia 2024 o 16:57
    Gość :
    Dlaczego debata będzie mieć charakter zamknięty?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 11)
  13. 11 kwietnia 2024 o 18:48
    e-Kurier Dąbrowski :
    Odpowiedź znajdzie Pani/Pan wyżej
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 8)
  14. 11 kwietnia 2024 o 16:59
    Wyborca :
    A czy e-kurier zapewni obiektywność
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 11)
  15. 11 kwietnia 2024 o 18:48
    e-Kurier Dąbrowski :
    Odpowiedź znajdzie Pani/Pan wyżej
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 10)
  16. 11 kwietnia 2024 o 18:30
    Gość :
    Dlaczego charakter zamknięty? Dlaczego mieszkańcy nie mogą przyjść i zadać samodzielnie pytanie? Przynajmniej było by jakieś poczucie, że kandydaci wcześniej nie znali pytań.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 12)
  17. 11 kwietnia 2024 o 18:47
    e-Kurier Dąbrowski :
    Odpowiedź znajdzie Pani/Pan wyżej
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 9)
  18. 11 kwietnia 2024 o 18:46
    Qwert :
    Do wyborca: oczywiście że nie oni przecież blokuja wszystkie moje komentarze nie przychylne pisowi.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -4 (w sumie : 8)
  19. 11 kwietnia 2024 o 19:18
    Do Kuriera :
    Brawo i dziękuję. Cieszę się, że będzie debata, że zobaczymy naszych kandydatów w bezpośrednim "starciu", i myślę że nie warto szukać dziury w całym. Pod każdym artykułem o wyborach awantura, podjudzanie, wbijanie szpili. Strach pomyśleć co działoby się na debacie otwartej dla publiczności. Myślę, że obaj kandydacie samodzielnie sobie poradzą i nie potrzebują wsparcia swoich drużyn tak tutaj, jak i podczas debaty. I nie zapominajmy, że obaj Panowie są samorządowcami z długoletnim stażem (burmistrz i obecny członek zarządu powiatu, wieloletni radny miejski) i z pewnością każdy z Panów ma dokonania na rzecz naszego miasta i gminy - będącej także częścią powiatu, o których zechce opowiedzieć, podczas debaty. Liczę na merytoryczną dyskusję i konkrety, a nie przepychanki słowne. Kurierze, dziękuję!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 17)
  20. 11 kwietnia 2024 o 19:45
    Młody dąbrowianin :
    Pragnę przypomnieć redakcji, że parę ładnych lat do tyłu została zorganizowana debata otwarta w Cristal Parku i wtedy się dało jakoś zorganizować a było więcej kandydatów.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 11)
  21. 11 kwietnia 2024 o 19:53
    Barbara :
    Jednego z kandydatów już znamy; kulturalny, kompetentny. Drugi dopiero pozwala się poznawać. Zobaczymy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 17)
  22. 11 kwietnia 2024 o 20:31
    Zawodnik DTS-u :
    Taka forma debaty to bez sensu. AG robił spotkania dla mieszkańców każdy mógł przyjść i zadać pytania. Niestety nie zmieniliśmy radnych dalej leśne dziadki to choć wyślijmy p KK na zasłużoną emeryturę.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 26)
  23. 11 kwietnia 2024 o 22:17
    Bono :
    Redakcjo dla chcącego na nic trudnego zorganizować debatę otwartą np.w hotelu Cristal Park....bo już była organizowana i jakoś nie było trudności a mieszkańcy mogliby bezpośrednio zadać pytania obecnemu burmistrzowi jak i kandydatowi na burmistrza.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 17)
  24. 11 kwietnia 2024 o 22:38
    dab :
    Czy będzie można zadawać pytania live podczas transmisji ?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 6)
  25. 11 kwietnia 2024 o 22:56
    Do Bruna :
    Ale coś stoi na przeszkodzie żeby taka debatę o jakiej piszesz zorganizował? Skoro to nic trudnego to może zamiast wymagać od innych coś zorganizujesz? Redakcja wg mnie ma prawo zorganizować debatę na swoich i chyba ogólnie stosowanych zasadach. Pamiętamy debaty przed wyborami prezydenckimi. Gdyby nie redakcja kuriera najpewniej debaty by nie było. Ale chyba mogą być dwie debaty.. Jedna organizowana przez Kuriera, a druga organizowana przez zwolenników spotkania otwartego.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 11)
  26. 11 kwietnia 2024 o 23:09
    Ania :
    Czas na przeprowadzenie debaty był przed pierwszą turą. Powinni wziąć w niej udział wszyscy kandydaci. Teraz jest już za późno. Zresztą co nowego mogą powiedzieć oprócz tego co już można wyczytać na stronach ich komitetów. Będą tylko przepychanki słowne nieprowadzące do nikąd. Zresztą już były spotkania z ludźmi, byli bo obecni obaj kandydaci
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 16)
  27. 11 kwietnia 2024 o 23:21
    Ewa :
    Też uważam, że to super pomysł ... Przynajmniej lepiej poznamy kandydatów
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 13)
  28. 12 kwietnia 2024 o 00:20
    Wyborca :
    Super pomysł
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 12)
  29. 12 kwietnia 2024 o 00:30
    Wyborca :
    Rewelacyjny pomysł. Będziemy mogli poznać równocześnie obu kandydatów. Zwłaszcza, że na spotkaniu p. Gizy nie było możliwości prezentacji kandydatów, bo bylo to jego spotkanie. Dopuszczane było tylko zadawanie pytań i z ograniczeniami. Jeśli pytanie było "niewygodne" kww Andrzeja Gizy, to odbierano mikrofon tak jak uczyniono to w przypadku pana, który wyrażał swoje niezadowolenie ze sposobu traktowania go jako klienta agencji restrukturyzacji rolnictwa przez p. Gizę, który wtedy był kierownikiem.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 14)
  30. 12 kwietnia 2024 o 07:20
    Pracownik urzędu gminy :
    Pam KK przez ostatnie 10 lat tylko spotykał się że swoimi nagle się boi i chce spotkan z mieszkańcami i debaty. Śmieszne to. AG do boju.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 27)
  31. 12 kwietnia 2024 o 08:09
    Miejscowy :
    Widzę że jednemu z kandydatów pali się grunt pod nogami. Ostatnia debata jaką pamiętam która była w DT przed kilkunastu laty miała charakter otwarty i była zorganizowana w CristalParku. Przyszło na nią bardzo dużo mieszkańcow i każdy mógł zadać pytanie. Według mnie jednym z pytań powinno być: Jak kandydat planuje pozyskać środki unijne na realizowane inwestycje? Jak zdobywa je obecny burmistrz już wiemy - teraz ciekawi mnie drugi z kandydatów.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 15)
  32. 12 kwietnia 2024 o 08:30
    Miejscowy :
    Cdn. teraz doczytałem uzasadnienie redakcji dot. zamkniętej debaty - z całym szacunkiem ale bez jaj. Jak już wyżej napisałem była debata w cristal parku (chyba w 2014) wzięło w niej udział 5 kandydatów na burmistrza. Jeden prowadzący zadawał pytania i przekazywał mikrofon a później były pytania od publiczności zero wiedzy tajemnej. Organizatorami byli stowarzyszenie wiedzieć więcej które też robiło coś takiego po raz pierwszy. Pełna kultura zero problemów (zresztą jakie mogłyby być). Nikt do nikogo nie miał pretensji itp., a tutaj ludzie chcą otwartego spotkania a kurier zasłania się brakiem doświadczenia. Jeśli jesteście w stanie przeprowadzić zamknięta debatę to i możecie zrobić otwartą. Kwestia chęci, i tego czy któryś z kandydatów nie boi się pytań od mieszkańców, bo pewnie odsłoniły by prawdziwy obraz gminy. Ps. Co jak co ale doświadczenie medialne tone Dąbrowie ma chyba największe właśnie kurier ....
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 14)
  33. 12 kwietnia 2024 o 10:45
    e-Kurier Dąbrowski :
    Szanujemy Pańską opinię, ale pozostajemy przy swoich ustaleniach. Wspomniana przez Pana debata nie była transmitowana na żywo. Przeprowadzenie otwartej debaty, transmitowanej na żywo (a to ma być jej główny atut) jest w naszej ocenie zbyt skomplikowanym technicznie przedsięwzięciem i wiąże się ze zbyt dużym dla nas ryzykiem. To samo zresztą tłumaczyliśmy Kandydatom. Pierwszą reakcją sztabu Pana Krzysztofa Kaczmarskiego na naszą propozycję było oczekiwanie przeprowadzenia debaty z udziałem publiczności, do czego kilkakrotnie byliśmy nakłaniani. Z powodów, o których już tutaj pisaliśmy, nie zgodziliśmy się, co zostało ostatecznie zaakceptowane. Z kolei ze strony sztabu Pana Andrzeja Gizy były uwagi, dotyczące m. in. terminu debaty. Te uwagi uznaliśmy za słuszne i je uwzględniliśmy. Terminu na razie nie podajemy, bo chcemy uniknąć zamieszania, gdyby jeszcze uległ zmianie. W przypadku ostatecznego potwierdzenia udziału przez obydwu Kandydatów – natychmiast poinformujemy o szczegółach.
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 17)
  34. 12 kwietnia 2024 o 10:01
    Pytanie od mieszkańców :
    Moim zdaniem w tym miejscu mieszkańcy powinni mieć możliwość pozostawienia swoich pytań do kandydatów, a zadaniem Redakcji powinno być uzupełnienie formuły o pytania od mieszkańców Gminy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 15)
  35. 12 kwietnia 2024 o 10:05
    e-Kurier Dąbrowski :
    Myśleliśmy o tym. Skonsultujemy ze sztabami, formułę w każdej chwili można uzupełnić o taki element.
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 13)
  36. 12 kwietnia 2024 o 10:53
    Głos młodych :
    Dzięki Kurierze- tego od mediów oczekujemy- rzetelności i ciągłej informacji Czasem by i się felieton przydał ;)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 16)
  37. 12 kwietnia 2024 o 13:50
    Wyborca :
    Pan Burmistrz miał już 10 lat na wykazanie się swoją operatywnością w działaniu w przeciwieństwie do kontrkandydata. Bo wieczne obiecanki jak z rynkiem i strefą gospodarczą itp. na nikogo już nie działają! Czas na zmiany, dość stagnacji!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 27)
  38. 12 kwietnia 2024 o 15:12
    Anna :
    Wszyscy domagają się publicznej debaty, ja zaś z całym szacunkiem dla mieszkańców, mam poważne obawy, iż debata może się zakończyć wielką awanturą publiki. Niestety , społeczność nie dorosła do otwartej debaty. POCHWALAM mądrą decyzję Kuriera, tym bardziej, że jest info o transmitowaniu.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 20)
  39. 12 kwietnia 2024 o 15:56
    do mieszkancow :
    Jesli chociaz troche sie interesujecie polityka, to dziala to tak, ze jesli wladza lokalna jest taka sama lub blizniacza jak wladza wojewodzka to wtedy lokalni dostają pieniązki albo dostają wiecej. Z tego co mi wiadomo ukryta partia Pana Gizy niema sie dobrze z obecna wladza wojewodzka.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 19)
  40. 12 kwietnia 2024 o 17:32
    Gość :
    Kandydat AG nie odniósł się publicznie do zaproszenia, kandydat KK na social mediach podziękował i potwierdził swoją gotowość. To znaczy że debaty nie będzie?Jesli drugi milczy?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 20)
  41. 12 kwietnia 2024 o 18:00
    Mieszkaniec :
    A gdzie poseł ziemi dąbrowskiej? Ktorego popiera z ukrycia kandydata?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 20)
  42. 12 kwietnia 2024 o 18:00
    Głos młodych :
    @Gość- z tego co napisał Kurier, to im potwierdził. Być może nie chce żeby zrobiło się o niej głośno- na debacie samo krzyczenie „dość stagnacji” nie wystarczy
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 21)
  43. 12 kwietnia 2024 o 18:32
    Dziadzia :
    Czy AG wogole jest oficjlanie popierany przez PIS czy tylko pojedyncze osoby? Wystartował z własnego komitetu zabierając głosy komitetowi PIS w Radzie Miasta... ja popieram PIS ale w drugiej turze zagłosuje na Kaczmarskiego, bo współpracuje ze wszystkimi, a władza aktualnie w Warszawie nie pisowska więc o kasiorę będzie raczej trudno przy burmistrzu AG. Tak myślę...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 29)
  44. 12 kwietnia 2024 o 22:11
    Sławek :
    Burmistrz już został wybrany, ludzie dali znać tym że nie wszedł Pan JS Pan AB kolesiostwo się kończy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 5)
  45. 12 kwietnia 2024 o 23:32
    Koleś :
    Pieniądze są w sejmiku. A sejmik jest PiS. Tak PiS go popiera. Dziadziu brawo za logikę opierasz PiS ale zagłosujesz za PO. P.S ilu chcesz imigrantów?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 8)
  46. 13 kwietnia 2024 o 00:33
    Miejscowy :
    Do dziadzia. Dla "Niezależnego" włodarza każda władza w Warszawie będzie obca co też widzialismy w ostatniej kadencji. Proponowałbym również zweryfikować stan swojej wiedzy ponieważ nie tylko "Warszawa" daje przysłowiową kasę ale również i Sejmik z którego poparciem otrzymał tylko jeden z kandydatów. Nie ukrywam że jestem ciekawy rozstrzygnięcia tych wyborów. W końcu jeden z kandydatów może pochwalić się jakimkolwiek przełożeniem na wyższym szczeblu, którego żaden z dotychczasowych włodarzy nie miał. Niestety obawiam się że w Dąbrowie nic się nie zmieni przez kolejne 5 lat bo ludzie kolejny raz wybiorą obietnice.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 14)
  47. 13 kwietnia 2024 o 01:13
    Ola :
    A mnie się wydaje że ta debata to zwykła ustawka za którą stoi kandydat KK i redakcja. Ostatnia informacja o wyborach samorządowych zamieszczona przez e-kuriera 1 marca a potem cisza. I nagle teraz zainteresowanie. A gdzie był e-kurier jak kandydat AG organizował spotkania wyborcze z mieszkańcami na których przedstawiał swój plan działania gdzie można było zadawać pytania i informować mieszkańców w swoich serwisach. Ja doradziłabym AG żeby nie dał się wkręcić w tę ustawkę. Pan Andrzej już zdobył zaufanie mieszkańców więc debata z obecnym Burmistrzem jest mu nie potrzebna. Mieszkańcy pewnie już maja wyrobioną opinie na kogo będą głosować 21 kwietnia. Dość Stagnacji , Wybierz rozwój .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 26)
  48. 13 kwietnia 2024 o 09:48
    e-Kurier Dąbrowski :
    Szanowna Pani. Przykro nam, że swoje wątpliwości wyraziła Pani w tak obraźliwej dla nas formie. Każdy ma prawo snuć dowolne teorie spiskowe na takim poziomie abstrakcji, na jaki tylko zdoła się wspiąć, ale sugestia o „ustawce” jest insynuacją. Uwagę o tym, że przez kilka tygodni poprzedzających pierwszą turę wyborów unikaliśmy tematów z nimi związanych, traktujemy jako dowód, że zachowaliśmy absolutną, żeby nie powiedzieć skrajną bezstronność. Mieliśmy ułatwione zadanie, bo nie zostaliśmy zaproszeni na żadne ze spotkań, organizowanych przez wspomnianego przez Panią „kandydata AG”, a nie mamy w zwyczaju wpraszać się tam, gdzie nas nie chcą. „Kandydat KK” też zresztą nie zapraszał. Nie mieliśmy też żadnych sygnałów od Czytelników o potrzebie doinformowania ich o programach wyborczych kandydatów na wójtów, burmistrzów czy radnych. To nie są już czasy, gdy byliśmy jedynym źródłem tego typu informacji. Dziś każdy ma dostęp do mediów społecznościowych i własnych portali internetowych i tam może swoje wizje prezentować. Kto chciał – wykupił baner i tyle. Po pierwszej turze okazało się jednak, że Czytelnikom brakuje czegoś, do czego potrzebna jest taka platforma, jak e-Kurier. Zaproponowaliśmy kandydatom rozmowę opartą na prostych, uczciwych zasadach, w formule wykluczającej jakiekolwiek manipulacje. Zrezygnowaliśmy nawet z utrzymywania w tajemnicy treści pytań od redakcji i obydwaj kandydaci już je otrzymali. Chęć udziału w debacie potwierdził na razie ostatecznie Pan Krzysztof Kaczmarski. Pan Andrzej Giza wyraził natomiast wstępne zainteresowanie, postawił warunki, te warunki zostały spełnione, czekamy na ostateczną decyzję.
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 12)
  49. 13 kwietnia 2024 o 05:19
    Pawąz :
    Debata powinna się odbyć przed pierwszą tura i tyle. To chyba spora dyskryminacja wcześniejszego kandydata co odpadł. A druga sprawa pytanie czy przygotowujący debatę są faktycznie niezależni Bo jeśli nie to bez sensu. I jeszcze beż udziału ludzi. A chyba wyborcy są tu najważniejsi.. no ale może coś jest do ukrycia.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 9)
  50. 13 kwietnia 2024 o 08:31
    @Ola :
    Ja nie mam. I potrzebuje debaty żeby poznać Pana AG. Narazie znam go z plakatów na których krzyczy i hasłem swoim dzieli zamiast łączyć. Ale wiem, że hasła na banerach to też marketing wyborczy, który ma przyciągać uwagę. był moim kandydatem w pierwszej turze więc na spotkania z nim nie chodziłem. Czekam na debatę i przyłączam się do podziękowań dla organizatorów. Jak widać wiele osób stara się zniechęcić do debaty i umniejszyć jej rolę krytykując redakcję. Mam nadzieję że organizatorzy są odporni na te zahaczanki
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 20)
  51. 13 kwietnia 2024 o 08:52
    DO MIESZKANCOW ! :
    Debata ? Jak najbardziej ! Jak pokazała pierwsza tura to tylko jeden z kandydatów nie bał się spotkań otwartych z wyborcami. Co w tym czasie robił drugi ? Nie zorganizował żadnego spotkania, ale za to czynnie uczestniczył w spotkaniach kontrkandydata. Słuchał, przyglądał się, w kinie chciał urządzić własną kampanie, a na końcu pokazał niezwykłą klasę - atakując AG w bezczelny sposób. Jak na Burmistrza, samorządowca, PEDAGOGA, to zachowanie wręcz nie stosowne. AG z kolei odpowiedział w kulturalny rzeczowy sposób, ujawniając przy tym wszystkie te " rozpoczęte" projekty w stanie rzeczywistym nam wszystkim. 10 lat temu KK nawiedzał domy, obiecywał gruszki na wierzbie, a co się wydarzyło w ciągu tych wszystkich lat ? hmmm NIEWIELE. Po za regularnymi imprezami rozrywkowymi w tym mieście nie dzieje się nic. Brak oświetlenia nocą, który powoduje, że mieszkańcy chodzą z latarkami po chodniku aby sie nie przewrócić jest wg wspierających burmistrza i jego samego czymś normalnym ? Mieszkańcy wychodzą i wracają o różnych godzinach czy to z pracy czy z jakiegokolwiek innego miejsca, więc oświetlenie jest wymagane stale. Przypomnijmy sobie wybory 10 lat temu. Wygrał KK dlaczego ? Bo wielu wydawało się, że czas na zmiany bo ówczesna władza panowała za długo, ale jakby się teraz przyjrzeć to ówczesna władza dbała o miasto i gminę cały rok ( zwłaszcza ZIMĄ ), wykorzystując wsparcie z zewnątrz jak to możliwe. Minęło 10 lat nie zmieniło się wiele, pierwszą kadencję burmistrz miał na oswojenie z nowym stanowiskiem, ale z całym szacunkiem, druga kadencja pokazała że 10 lat uśmiechania się i KLEPANIA po ramieniu na nie wiele się zdało, więc może tym razem NAPRAWDĘ czas na zmiany ? Mamy szansę mieć burmistrza, który czasem się przejęzyczy jak mu to wytykają ostatnio, ale czy to ma go dyskwalifikować ? Czy nam samym w wyniku stresu nie zdarza się powiedzieć czegoś inaczej niż byśmy chcieli ? KK pięknie elokwentnie się wypowiada. Cóż. NIC po za tym. :) Dajmy szansę innym. Każdy musi mieć czas na wdrożenie się na nowym stanowisku, ale jak nie damy mu tego czasu i szansy to nigdy nie przekonamy się czy może być lepiej. Jeśli zostaniemy przy tym co jest obecnie to wspierajacy KK nie narzekajcie pozniej glosno na to ze jest jest źle itd. Wspierający AG po tym jak się nie sprawdzi mogą mieć pretensje do samych siebie, ale poki nie damy szansy to nie przekonamy sie jak bedzie. Ja pluję sobie w twarz za to że dwukrotnie moje poparcie jako burmistrz otrzymał ode mnie KK.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 14)
  52. 13 kwietnia 2024 o 09:00
    @ Ola i inni_uzupełnienie :
    Mój kandydat nie wszedł do drugiej tury wyborów, byłem za zmianami w DT. Przyglądając social media komitetu pana AG widzę, że teraz otacza się członkami jednej partii i hasło przewodnie to pieniądze, które dzięki powiązaniom partyjnym zaczną płynąć do miasta szerokim strumieniem. I mam pytanie. Czy obecny burmistrz miał problem z pozyskaniem większych pieniędzy dla Dąbrowy przez to, że nie jest członkiem partii rządzącej? Czy była Czy stąd ta osławiona już stagnacja? Na to pytanie chciałbym usłyszeć odpowiedz bo wiem, że bez pieniędzy to i ja w domu miałbym coś na kształt stagnacji. I drugie pytanie. Jeśli w sejmiku są pieniądze dla wybranych, to dlaczego wcześniej nikt z działaczy PiS, mających większą siłę przebicia, nie pomógł swoją osobą burmistrzowi ich pozyskać? Dla Dąbrowy, mieszkańców, dla wspólnego dobra. Zaznaczam, że nie znam się na polityce, patrzę przez pryzmat wydarzeń ostatnich dni kampanii i logiki prostego człowieka, których chce zrozumieć pewne mechanizmy w tej dziedzinie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 22)
  53. 13 kwietnia 2024 o 09:01
    Ibuprom :
    Dla obu kandydatów jest to trudna sytuacja. Z jednej strony ryzyko, że debata nie będzie zgodna z zasadami "fair play" a z drugiej jeśli nie wezmą w niej udziału to będzie oznaczało że uciekają i boją się pytań. Lepszym mówcą jest jako nauczyciel z zawodu obecny burmistrz, ale czy ładna i gładka gadka wystarczy do tego żeby po raz kolejny sprzedać te same obietnice? Mam nadzieję że ludzie podejdą do sprawy na chłodno i wybiorą to co dla Dąbrowy lepsze.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 14)
  54. 13 kwietnia 2024 o 09:13
    Do Ola :
    Ma Pani rację. Na debatę już za późno. Trochę to zaspane i niesprawiedliwe wobec trzeciego kandydata. Też powinien mieć szansę na wypowiedź i wtedy być może inaczej by się potoczyło. O czym teraz mówić?? Wałkowane jedno i to samo od kilku tygodni. Pan KK odpowiedział na pytania z ulotki AG, później AG się to tego odniósł. Myślicie, że w debacie będzie coś innego?? Będzie dokładnie to samo. Kandydaci nie wymyślą nic ponad to co już zaprezentowali przed pierwszą turą. Będą kłótnie i przepychanki. Nic nowego to nie wniesie! O kilka tygodni za późno. Takie jest moje zdanie i nie tylko moje. Za późno!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 14)
  55. 13 kwietnia 2024 o 09:20
    Do Ola :
    Poza tym mówi się w Dąbrowie, że niestety mamy tu problem ze stronniczością na korzyść Niezależnych. Z całym szacunkiem do redakcji, ale trzeba te plotki wyjaśnić, skoro jest inicjatywa przeprowadzenia tak poważnej debaty. Nie wiem jak do tego odniesie się sam Kandydat Giza, ale od dawna się mówi w środowisku dąbrowskim o tym powiązaniu.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 16)
  56. 13 kwietnia 2024 o 09:44
    Wyborca :
    A ja tak czytam i obserwuję i myślę że AG potwornie boi się jakiejkolwiek debaty. Na te jego spotkania to mało kto przychodził. Obecni byli przede wszystkim ludzie jego ugrupowania
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 23)
  57. 13 kwietnia 2024 o 09:45
    Xyz :
    Coś mi się wydaje że AG potwornie boi sie debaty...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 21)
  58. 13 kwietnia 2024 o 09:51
    Zainteresowany :
    A gdzie jest poseł w.? Tyle zrobił dla miasta :( to i może teraz pomoże w wyborze :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 20)
  59. 13 kwietnia 2024 o 09:56
    Do Ola :
    Przecież jak by Pan AG chciał taką debatę wcześniej, to śmiało by mógł wyjść z taką propozycją, a tego nie zrobil. Zapewne usłyszę że przecież były spotkania, dobrze spotkanie było tylko z jednym kandydatem, ale nie wyszedł z incjatywa wspólnego spotkania. Każdy kij ma dwa końce, a Pani jest bardzo stronnicza
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 16)
  60. 13 kwietnia 2024 o 10:34
    Hmmm :
    Myślę że AG szukał będzie usprawiedliwienia, uzasadnienia, wymówki zw nie przystąpił do debaty bo że niby była ustawka A my Mieszkańcy chcemy ich obu rownoczesnie zobaczyć usłyszeć jak się prezentują jak wypowiadają jaki poziom prezentują Jaka uprzejmość do ludzi, bo do tego jako starszy już mieszkaniec dt mam wątpliwości patrząc na to z dziada pradziada
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 16)
  61. 13 kwietnia 2024 o 10:51
    Miejscowy :
    Do Wyborca i xyz: Trochę naciągana ta retoryka o strachu AG przed debatą. Gdyby bał się konfrontacji z wyborcami to nie zorganizowałby otwartych spotkań z mieszkańcami. Bardziej skłaniałbym się do stwierdzenia że to KK ma obawy przed otwartym spotkaniem z wyborcami bo żadnego nie zorganizował.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 17)
  62. 13 kwietnia 2024 o 15:02
    Do redakcji :
    A kto jest planowany do prowadzenia debaty ?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 1)
  63. 14 kwietnia 2024 o 07:49
    e-Kurier Dąbrowski :
    Red. Urszula Skórka
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 5)
  64. 13 kwietnia 2024 o 15:41
    ja stąd :
    gdyby - jak tutaj wyżej Barbara napisała - że KK jest kulturalny i kompetentny- to pewnie by wygrał w pierwszej turze. .....A AG - nie wiem, nie znam, ale za ten wpis, że jest popierany przez jedną partię - dla mnie ODPADA
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 18)
  65. 13 kwietnia 2024 o 15:52
    do Zainteresowany :
    a cóż takiego wielkiego zrobił poseł dla miasta????????mieszkam tutaj od urodzenia i jakoś nie wiem i nie widzę co on takiego wspaniałego zdziałał.....
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 16)
  66. 13 kwietnia 2024 o 17:00
    Zośka :
    Ludzie przecież kandydat na burmistrza Andrzej G. cały czas się kręci w środowisku władz gminnych czyli w radzie miasta. Czyli miał wpływ na rozwój miasta i wszystkiego dobrego co obiecuje jakby był burmistrzem. A co takiego zrobił co zawierały jego ulotki wyborcze do rady miasta??? No to tyle samo zdziała jako potencjalny przyszły burmistrz. Przecież ten facet wyraźnie ma parcie na korytko gminne i to wszystko o co mu chodzi.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 24)
  67. 13 kwietnia 2024 o 19:56
    Dąbrowianin :
    Po obejrzeniu spotów reklamowych kandydatów sądzę, że AG ma marne szanse z takimi wypowiedziami (brakowało tylko, że to wina Tuska:)). Po tylu latach na stanowisku kierowniczym powinien mieć tzw. lekką mowę a tu tylko ręce latają i tego już wyborcy nie kupią.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 26)
  68. 13 kwietnia 2024 o 21:25
    Wyborca :
    A ja myślę, że Pan KK co chciał zrobić dla Dąbrowy zrobił, za co wszyscy bardzo dziękujemy i myślę, że warto dać szansę Panu AG. Wydaje mi się, że ludzie z natury nie lubią zmian, bo jak już jest to niech będzie, znamy go, wiemy jaki jest. A może warto dać szansę komuś nowemu, czemu nie ? Będzie miał 5 lat na zrealizowanie obietnic i wtedy będzie go można rozliczać. Nie podoba mi się ten jad w komentarzach, bo tutaj możemy być anonimowy, ale na kontach społecznościowych leje się niepotrzebny jad z kont tzw. Trolowskich. Gdzie np. Pani Barbara pyta dlaczego nie ma dyżurów aptek nocnych, a nie widzi kto z radnych miejskich był za podwyżką śmiec. Owszem dyżur aptek ważna sprawa,ale podwyżka śmieci dotyka nas wszystkich płacących co miesiactakie kwoty.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 16)
  69. 13 kwietnia 2024 o 21:31
    Do Zośki :
    W związku z tym o czym m.in. Ty napisałaś,jestem ciekaw czy dojdzie do debaty. Jeśli nie - mam nadzieję, że redakcja kuriera poda przyczyny. Szkoda że nie było debaty przed pierwszą turą ale to już nie czas aby płakać nad tym co było. Teraz najbardziej potrzebna jest ona szczególnie nam, wyborcom których kandydat nie wszedł do drugiej tury. Oprócz zatwardziałych zwolenników jednego i drugiego Pana kandydata mieszkańcami miasta i gminy jesteśmy też my. I wnioski z tego co się robi, pokazuje, mówi jak się mówi, ale też i nie mówi, każdy chyba jakieś wyciągnie. Jeśli zwolennicy otwartej debaty ją zorganizują to brawo, ale uważam, że lepsza jakakolwiek debata niż jej brak.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 13)
  70. 13 kwietnia 2024 o 23:05
    Do Zośka :
    Niech Pani jeszcze raz przeczyta, co napisała i na spokojnie dokona analizy. Czy wszystko w porządku z Pani tokiem myślenia? Bo coś mi się wydaje, że bardzo się Pani już zagalopowała w swoich wynurzeniach z kosmosu
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 5)
  71. 14 kwietnia 2024 o 00:51
    Grzegorz :
    Giza czy też jego komitet podłapali, że skoro PiS cieszy się dużym poparciem w Dąbrowie to oficjalnie umieszczą to na bilboardach, żeby zareklamować pana "dość stagnacji". Giza lub jego kww za jego zapewne przyzwoleniem na start na plakatach "wymalowali" bzdurne hasło "dość stagnacji" teraz chce przyciągnąć elektorat hasłem poparcia go przez PiS, i gdzie ci specjaliści Gizy "z każdej dziedziny"?? Te hasła Gizy, te filmiki trącą amatorszczyzną i przeraża mnie to, że taki amator mógłby być burmistrzem. Niestety PiS utracił władzę i burmistrz z poparcia PiSu to najgorsza opcja dla miasta. Trzeba sobie jasno powiedzieć - w naszych obecnych Dąbrowskich i ogólnopolskich realiach najlepszym rozwiązaniem dla miasta i mieszkańców czy się to podoba czy nie będzie urzędujący burmistrz i mówię to ja dotychczasowy wyborca PiSu.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 21)
  72. 14 kwietnia 2024 o 01:01
    Grzegorz do @ Ola i inni_uzupełnienie :
    Popytaj jak poseł pomagał Dąbrowie zdobyć środki to będziesz wiedział dlaczego ja jako wyborca PiSu już na tego pana nie zagłosuję i z tego samego powodu nie zagłosuję na kandydata popieranego przez tego posła, na kandydata popieranego przez PiS.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 21)
  73. 14 kwietnia 2024 o 01:11
    Yogi :
    Oluś z tą ustawką to naprawdę palnęłaś głupotkę haha.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 11)
  74. 14 kwietnia 2024 o 08:42
    Patrzący z boku... :
    PiS - chociaż z ukrycia - popiera A.G. - wystawiając go, gdyż nikogo bardziej atrakcyjnego w swoich szeregach nie ma.... a gdyby - co nie daj Boże wygrał- to dopiero byłaby stagnacja w D.T.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 22)
  75. 14 kwietnia 2024 o 09:31
    Obserwator :
    Po info co dal sam kurier odnośnie reklam (gmina zamawiała u nich reklamy np na swieta)to taka debata jest bez sensu. Debaty robi się przed pierwszą turą gdzie mogą być wszyscy. Uważam że AG powinien odpuścić debate. Trolle go atakują (wiadomo skąd pochodzą)i teraz debatować z drugą stroną beż sensu. Niech nie tracą czasu tylko niech rozmawiają z mieszkańcami.tyle w temacie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 12)
  76. 14 kwietnia 2024 o 11:31
    e-Kurier Dąbrowski :
    Była to odpowiedź na postawione pytanie.
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 6)
  77. 14 kwietnia 2024 o 09:57
    Do Grzegorz :
    Widzę, że Pan MCR będzie udzielał się tu jako Grzegorz
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 8)
  78. 14 kwietnia 2024 o 11:15
    Zośka :
    A JA MAM PYTANIE DO PANA GIZY Jaki ma pomysł na bezpieczeństwo gminy w razie nie daj Boże stanu wojny? Jak na razie to stawia na kulturę i sztukę bardziej no i rekreacje bo wiadomo że na te tematy to można pieprzyć bez końca. Ile opinii słyszę od młodych ludzi, którzy rwą się do władzy to oni w takim wypadku jak jeden mąż oświadczają że spadają za granicę. "Patriotów" widać u nas nie brakuje. Żaden z kandydatów na burmistrzów ani radnych gminnych i powiatowych słowem o tych sprawach nie wspomina, a nie zdają sobie sprawy z powagi tematu. Jak przyjdzie Putin to nie będzie raczej chodził z nami na koncerty ani na siłownię .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 14)
  79. 14 kwietnia 2024 o 11:58
    Mieszkaniec :
    Poseł stracił władze w Dąbrowie to za wszelką cenę chce swojego wsadzić na stolrk i sterowć. To nic dobrego nie wróży biorąc pod uwagę ile "dobrego" zrobił dla miasta :(
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 23)
  80. 14 kwietnia 2024 o 12:28
    O kampanii okiem niezdecydowanego :
    W mojej opinii pan AG powinien jak najszybciej pogadać z szefem kampanii swojej. Odniosę się tylko do tego co widać w przestrzenie publicznej i socjal mediach. Brak spójności przekazu kompanijnego (kandydat najpierw mówi, że buduje porozumienie ponadpartyjne, a następnie otacza się politykami tylko jednej partii ( i teraz nie wiem czy to kandydat ponadpartyjny, kandydat popierany przez PIS - jak to było w gminie Radgoszcz), kandydat PiSu jako partii, czy kandydat części polityków PiS), dodatkowo wskazuje, mówić w dużym skrócie, klucz wg którego pieniądze w sejmiku dzielone są lub będą dla poszczególnych miejscowości. Brak spójności na plakacie - patrzy na mnie uśmiechnięty, młody człowiek, a hasło wyborcze kojarzy mi się z człowiekiem o zaciśniętych ustach i pięściach, hasło które wprowadza negatywną atmosferę wokół kandydata - oczywiście wśród osób niezdecydowanych kogo poprzeć. Posty kampanijne w mediach społecznościowych, ich forma, w tym pomysł z wyjazdami na budowę kandydata - w stroju budowlańca, co dla mnie stanowi swego rodzaju nazwijmy to groteskowość, nie współgrającą do powagi urzędu burmistrza, o który sie ubiega. Pogawędka z kolegą, która nic nie wnosi i brak szybkiego i jasnego stanowiska sztabu w sprawie debaty, stawianie - jak pisze kurier warunków - kandydat ubiegający się o stanowisko burmistrza po raz pierwszy wszędzie powinien być pierwszy, w mediach zależnych, niezależnych, na spotkaniach otwartych, zamkniętych wręcz szukać okazji do bezpośredniej, merytorycznej rozmowy z drugim kandydatem. Szkoda Pana Andrzeja, on ma prawo nie mieć doświadczenia, nie wyłapać, ale od tego ma swój sztab. Ale jest jeszcze tydzień. Za obu panów kandydatów trzymam kciuki, a ja nadal nie wiem na kogo głosować.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +17 (w sumie : 21)
  81. 14 kwietnia 2024 o 14:02
    Dąbrowianin :
    Przejeżdżając dzisiaj przez Dąbrowę rzucił mi się jeden baner AG, z którego wynika, że popiera go PIS a ponoć miał być bezpartyjny
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 25)
  82. 14 kwietnia 2024 o 15:07
    Pytanie :
    Kto jest szefem lokalnych struktur PiS? Nie wiem jak wygląda ta struktura - na szczeblu powiatowym czy w gminie? Pan Poseł?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 16)
  83. 14 kwietnia 2024 o 16:20
    Fajgo :
    Do Dąbrowianin: jakby AG popierał PIS to startowałby z PIS a nie wystawiał konkurencyjnej listy do PIS w radzie miasta:D zapytajcie starosty i radnych czy go popieraja:D
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 18)
  84. 14 kwietnia 2024 o 17:14
    Jan :
    Pan Kaczmarski przez 2 kadencje nie zrobił za wiele dla tego miasta.Dbał tylko o siebie i o swoją rodzine.Najlepszy przykład,że na pierwszym miejscu listy umieścił swojedo synalka.Czy w Dabrowie ma być tak jak w korei Północnej?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 22)
  85. 14 kwietnia 2024 o 17:46
    Dąbrowianin :
    do Fajgo: no właśnie i o to jest pytanie? Skąd taki baner i z takim poparciem skoro ponoć nie popierają.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 14)
  86. 14 kwietnia 2024 o 18:17
    Do redakcji :
    Red. Urszula Skórka ??? Czy to ta Pani, która w ostatnich jesiennych wyborach parlamentarnych liczyła głosy w Laskówce Chorąskiej z ramienia Lewicy? Jeśli tak to obiektywizm debaty gwarantowany ha ha ha
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 15)
  87. 14 kwietnia 2024 o 20:36
    jola :
    Czas na zmiany .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 17)
  88. 14 kwietnia 2024 o 20:39
    do do :
    Już pora dać szanse komuś innemu.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 19)
  89. 14 kwietnia 2024 o 21:38
    JJ :
    obecny burmistrz jest z kww niezależni, stowarzyszenie "Niezależni" o ile się nie mylę już ponad 20 istnieje i nie przypominam sobie, aby skakał z jednej listy na inną, nie był przebierańcem jak co poniektórzy startujący w wyborach w zależności jakie były trendy a biorąc to pod uwagę że to stowarzyszenie to nie sądzę aby ktokolwiek z osób stowarzyszonych mógł wrzucać samo na listę na jakąkolwiek pozycję swoją babcię, wujka, albo synka czy córeczkę. Pachnie to absurdem. W obecnych wyborach mamy przebierańców, którzy wcześniej byli z PiS a teraz z kww AG ???
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 17)
  90. 14 kwietnia 2024 o 21:53
    Koleżka Leszka :
    Andrzej Giza złej taką formę debaty. Robiłeś spotkania z mieszkańcami. A co to jest niby kurier że musi mieć zaproszenie. Szanującą się redakcja chodzi na takie spotkaniai robi relacje. Wstyd dla Was. Jestem na Nie debaty 3x Nie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 16)
  91. 14 kwietnia 2024 o 21:59
    Jpr :
    Czyli dzienikarz zgloszony przez lewicę do komisji chce robić debatę?!?? Po takiej informacji AG masz mój głos i mojej rodziny (5głosow) ale zlej czerwonych!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 23)
  92. 14 kwietnia 2024 o 22:38
    Głos młodych :
    A to na burmistrza startuje ktoś z Lewicy, aby zgłoszenie człowieka przez komitet wyborczy Lewicy budziło wątpliwości?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 9)
  93. 14 kwietnia 2024 o 23:00
    MCR do "Do Grzegorz" :
    Witamy na pokładzie wróżbitę Macieja!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 6)
  94. 14 kwietnia 2024 o 23:48
    Do Jpr :
    Gdybyś choć raz wyraził chęć do bycia członkiem komisji wyborczej, może wiedział byś jak to wygląda. To że jest się przypisanym do którejś z partii nie znaczy że jesteś za tą partią. Ale najlepiej ocenia się cos nie mając zielonego pojęcia jak to wygląda od środka
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)
  95. 15 kwietnia 2024 o 00:01
    Pytanie 2 :
    Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że zapanował jakiś strach części mieszkańców przed debatą? Tylko dlaczego? Pojawiają się jakieś zaczepiani i ataki na redakcję kuriera, zniechęcanie jej na wszelakie sposoby do pomysłu organizacji debaty. To nie taka forma, nie taki prowadzący, że niby niepotrzebna, a gdzieś ich nie było a powinni, pewnie gdyby byli też byłoby źle, bo generalnie wszystko jest źle. O co w tym chodzi? Chyba debata jest dobrym pomysłem i z szacunku do wyborców oczekujących na jej przeprowadzenie, powinna się odbyć. Kto nie jest zainteresowany, nie widzi potrzeby wysłuchania kandydatów - oglądać jej przecież nie musi. Ale jednak przebieg debaty, jej organizację, formę, a nawet rolę i osobę prowadzącego, łatwiej będzie ocenić po debacie niż przed.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 21)
  96. 15 kwietnia 2024 o 07:24
    Do: pytanie 2 :
    Tak, jeśli byłaby z udziałem mieszkańców to oczywiście, że jest potrzebna. Burmistrz jest wybierany przez i dla mieszkańców. A przepychanki słowne pomiędzy kandydatami mnie nie interesują, zresztą takie już były na ich profilach. Bez stanu takie debata!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 11)
  97. 15 kwietnia 2024 o 09:22
    ANIA :
    mam prośbę do kuriera, o pytane na debacie w sprawie opłat za śmieci, dlaczego właśnie w naszej gminie stawka jest tak wygórowana
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 10)
  98. 15 kwietnia 2024 o 09:36
    rodak :
    To kiedy ta debata ?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 8)
  99. 15 kwietnia 2024 o 09:59
    Gienek :
    Powiem wam o co chodzi, bo na pewno nie o dobro gminy. Miesięczne zarobki burmistrza to pi razy oko ok. 20 tyś zł. + nagrody + 13 co daje ponad 250 tyś rocznie, a za calą kadencję pewnie ponad 1 mln 250 tyś. zł. brutto. Też bym walczył do upadłego.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 11)
  100. 15 kwietnia 2024 o 10:40
    Iqrek :
    Tak, debata to podstawa dobrze funkcjonującej społeczności- do dzieła.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 11)
  101. 15 kwietnia 2024 o 10:44
    Iqrek :
    @Jpr- zrób rozeznanie i wypisz sobie na kartce ile ugrupowania Lewicowe zrobiły dla tego kraju, czy to jako PPS czy nawet SLD (podpowiedź- PZPR to Partia Komunistyczna, nie lewicowa). Być może ta podstawowa dawka wiedzy skłoni Cię do przemyślenia tego co napisałeś (albo chociaż szacunku do ludzi którzy te poglądy podzielają)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 9)
  102. 15 kwietnia 2024 o 13:24
    Do Wyborca :
    A ja myślę, że KK ma ustabilizowaną sytuację życiową i może poświęcić się pracy Burmistrza, zaś AG po 40 latach przestał być kawalerem, ma trójkę małych dzieci - nie się zajmie ich wychowaniem i doglądaniem, żeby było zdrowe.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 18)
  103. 15 kwietnia 2024 o 13:35
    Gość :
    Debaty nie będzie. Kandydat AG ogłosił na swoich social mediach, że nie wystąpi. Resztę dopowiedzcie sobie sami
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 16)
  104. 15 kwietnia 2024 o 13:41
    Do Gienek :
    Skąd Ty wziąłeś takie sumy ? Tak zarabiaj prezydenci w większych miastach. Pozatym możesz sobie sprawdzić zeznanie podatkowe. No ale idą takim tokiem myślenia że tylko o kasę chodzi to i jeden i drugi biją się o to samo
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 9)
  105. 15 kwietnia 2024 o 14:34
    Gienek :
    Do "do Gienek": sprawdź sobie ostatnie oświadczenie majątkowe na BIPie gminy urzędującego burmistrza za 2022 r. - ponad 240 tysięcy zł. Takie są zarobki w gminie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 10)
  106. 16 kwietnia 2024 o 13:13
    @@@@ :
    Prosty rachunek 20 brutto tys miesięcznie to po potrąceniach może być ze 16 tys No i? 4 242 zł ma zarabiać? A za ile ty byś pracował jako burmistrz??/
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 5)
  107. 19 kwietnia 2024 o 08:22
    Zośka :
    Wyliczacie Kaczmarskiemu zarobki? A Giza będzie miał mniej? Dlatego taka walka A ludziska myślą że to jest dla ludzi. To się biją kandydaci o kasę
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 3)

Skomentuj (komentując akceptujesz regulamin)