Dzisiaj:
Sobota, 23 listopada 2024 roku
Adela, Erast, Felicyta, Klemens, Klementyn, Orestes, Przedwoj

Wyniki szóstoklasistów i gimnazjalistów w Gminie Dąbrowa T.

26 czerwca 2013 | komentarze 62

W kwietniu 2013 roku uczniowie klas szóstych pisali sprawdzian kończący szkołę podstawową. Celem sprawdzianu było zbadanie, w jakim stopniu uczniowie opanowali umiejętności z zakresu: czytania, pisania, rozumowania, korzystania z informacji oraz wykorzystywania wiedzy w praktyce.

Arkusz, na którym pracowali uczniowie zawierał 20 zadań zamkniętych i 6 zadań otwartych.

Uczniowie z orzeczeniami poradni psychologiczno –pedagogicznej do kształcenia specjalnego pisali sprawdzian na innym arkuszu i nie są wliczani do średniej liczby punktów w szkole. Natomiast uczniowie z opinią o dostosowaniu wymagań do możliwości dziecka pisali arkusz standardowy obowiązujący wszystkich. Średnia punktów uzyskanych na tym sprawdzianie jest jednym z wielu mierników osiągnięć dydaktycznych uczniów i wygląda następująco:

Maksymalna liczba punktów: 40,0
Średnia punktów w powiecie: 23,3
Średnia liczba w województwie: 25,1

EGZAMIN GIMNAZJALISTÓW 2013

W kwietniu 2013 roku 250 gimnazjalistów klas trzecich pisało egzamin kończący szkołę. Egzamin przeprowadzony w ciągu trzech dni składał się z 6 części:

– język polski (JP),

– historia i wiedza o społeczeństwie (HiW),

– matematyka (M),

– przyroda: fizyka, chemia, biologia, geografia (P),

– język angielski w wersji podstawowej (JAp) i rozszerzonej (JAr),

– język niemiecki w wersji podstawowej (JNp).

Celem egzaminu było zbadanie stopnia opanowania umiejętności z zakresu podstawy programowej w poszczególnych przedmiotach. Arkusze zawierały pytania otwarte i zamknięte a także odbiór tekstu słuchanego z języka obcego.

Maksymalna liczba punktów z poszczególnych części egzaminu wynosi: JP – 32 pkt, HiW – 33 pkt, M – 29 pkt, P – 28 pkt, JAp -40 pkt, JNp– 40 pkt.

Uczeń mógł uzyskać maksymalnie 162 pkt z egzaminu obowiązkowego.

Język angielski wybrało na egzaminie 227 ucz., a język niemiecki 23 uczniów. Średnie 23 uczniów, którzy wybrali język niemiecki są następujące: Gimnazjum Nr 1 -23,2 pkt, Gimnazjum Nr 2 – 21,0 pkt, Gimnazjum Nr 3-18,9 pkt przy średnich dla gminy 20,0 pkt, dla powiatu 20,6 pkt, dla województwa 24,2 pkt.

Ponadto uczniowie pisali też wersję rozszerzoną języka angielskiego, która w chwili obecnej nie jest brana pod uwagę przy przyjęciu do szkoły ponadgimnazjalnej. Wyniki języka angielskiego na poziomie rozszerzonym są następujące: Gimnazjum Nr 1 – 17,5 pkt, Gimnazjum Nr 2 – 14,9 pkt, Gimnazjum Nr 3 – 13,3 pkt. Wyniki powyższe dotyczą 227 uczniów przy maksymalnym wyniku 40 pkt.

Wersję podstawową egzaminu pisali także uczniowie posiadający opinie poradni psychologicznej o obniżeniu wymagań, co miało duży wpływ na wynik tych uczniów a także na wynik szkoły.

Egzamin gimnazjalny jest ważnym elementem rekrutacji do szkoły ponadgimnazjalnej, którą wybiera gimnazjalista.

Średnie wyniki  gimnazjów zawiera poniższa tabela:


źródło: UM Dąbrowa Tarnowska

 


Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Internautów. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin - zawiadom nas o tym (elstertv@gmail.com).

Komentarze

  1. 26 czerwca 2013 o 20:41
    MAMA :
    Gratulacje dla Pani Marty z SP2!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 8)
  2. 26 czerwca 2013 o 21:29
    były uczeń PSP1 :
    Patrząc po wynikach panu Andrzejowi Milewskiemu już dziękujemy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 17)
  3. 26 czerwca 2013 o 22:39
    hanka :
    oj Gruszów jak co roku kiepsko .... a szkoły, w których jest parę dzieci na krzyż, jak co roku mocno zawyżają średnią.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 11)
  4. 26 czerwca 2013 o 23:49
    xyz :
    a to się popisali :))))
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 6)
  5. 27 czerwca 2013 o 18:14
    Tara :
    Chyba w Dabrowie nie mamy sie z czego cieszyc...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 8)
  6. 27 czerwca 2013 o 18:18
    kolo :
    A w szkołach prowadzonych przez osoby fizyczne zdarzył się cud nad Wisłą???? Wystarczy przekształcić szkołę i .... CUD!!!! Ludzie bójcie się Boga... Był tam choć jakiś obserwator? Bo trochę przesadzili :P
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 11)
  7. 27 czerwca 2013 o 21:27
    ewa :
    brawo gimnazjum 1! Chyba pan Burmistrz doceni najlepszych uczniów z tej szkoły, aby innych zachęcic.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 8)
  8. 27 czerwca 2013 o 22:41
    tt :
    bo w sp nr 2 się pracuje a nie kłóci między sobą - atmosfera w pracy to połowa sukcesu gratuluje dla nauczycieli i dyrekcji a i zgadzam się z koło - chyba przesadzili a to już powinno się mieć etykę nauczyciela :(
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 9)
  9. 27 czerwca 2013 o 22:50
    tito :
    hanko - zgadza się kiepsko ale co z tego - ciekawe co na to władza - zadowolona - skoro dyr tej szkoły dostał powierzenie - a w tamtym roku ostatni i w tym roku też nic nie lepiej to należałoby coś zmienić - ale po co oświata nie jest ważna - wiec takie wyniki pasują - oby tak dalej jest super - na pewno każdy z tych dyrektorów dostanie nagrodę na dzień nauczyciela - TAK TRZYMAĆ
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 7)
  10. 28 czerwca 2013 o 10:15
    emilia :
    A może by tak podać informację o szkołach powiatu? Przecież poza gminą DT są ludzie zaglądający na e-Kurier. Prawda?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 5)
  11. 28 czerwca 2013 o 11:09
    nikt :
    jak na "dobite" (przekształcone)szkoły w Żelazówce i Lipinach)("dobite" - chyba w ten sposób szanowna redakcja skomentowała przekształcenie szkoły) to całkiem interesujące wyniki (jak na denata) ;D
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 6)
  12. 28 czerwca 2013 o 13:10
    Anonim :
    jaka atmosfera, takie wyniki! Zapamiętaj Dyrektorze!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 10)
  13. 28 czerwca 2013 o 13:28
    av :
    Jedynka taka słaba?Do roboty Drodzy Państwo!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 10)
  14. 28 czerwca 2013 o 16:50
    Tara :
    Do "nikt"...masz racje..na te wyniki szkoły w Lipinach i Zelazówce musiały sobie zapracowac. I uczniowie, i nauczyciele.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 5)
  15. 28 czerwca 2013 o 17:25
    ............................... :
    SP nr.1 nie cieszy się dobrą opinią,a to przykre.Nie mam w tym momencie na mysli wyników testow,lecz naganne zachowanie niektórych nauczycieli.Temat ten jest szeroko komentowany wśród ludzi,a dziwne,że w szkole nikt z tym nic nie zrobi.Czyżby nikt nie wiedzial jak Pan X,czy Pani Y odnosi się do uczniów?To tym bardziej źle świadczy o szkole,że nic nie wiedzą o sobie wzajemnie.To nie miejsce na cytowanie,w jaki sposób niektórzy"pedagodzy" zwracają się do dzieci,ale myslę,że czas najwyższy aby ktos się tym zainteresował.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 14)
  16. 28 czerwca 2013 o 21:32
    rodzice :
    Gmina powinna nauczyć się od władz powiatowych jak należy nagradzać najlepszych uczniów.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 6)
  17. 28 czerwca 2013 o 21:44
    matka :
    Czekałam, czy ktoś wreszcie zauważy i na głos wypowie, że w "jedynce" niektórzy nauczyciele i to bez względu na płeć powinni worki nosić a nie uczyć dzieci, bo taki jest ich poziom kultury.Może, gdy zmieni się dyrektor i skończy się "kolesiostwo" to coś się zmieni? Oby.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 10)
  18. 28 czerwca 2013 o 21:45
    Uczeń :
    W "Jedynce" niektorzy nauczyciele można powiedzieć wyżywali się na swoich uczniach,a dyrekcja nic z tym nie zrobiła i nie robi dalej !!! Ciekawa sprawa dlaczego nie został przez tyle już lat zmieniony dyrektor szkoły ? W innych pobliskich szkołach następowały już zmiany dyrektorów i całej dyrekcji !!! Może warto w końcu zrobić jakieś zmiany ,a nauczyele na emeryturach nie dadzą sobie już spokój i odejdą dając możliwość pracy młodszym bardziej wykształconym ludziom .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 12)
  19. 28 czerwca 2013 o 23:03
    były uczeń PSP1 :
    Grono Pedagogiczne w "jedynce" jest podzielone na 2 grupy: 1.grupa lizusów obecnego Dyrektora z p. Krzysztofem N. na czele, która nie chce zmian bo tak jest "biernie i miernie" jest wygodnie i nie ma co się wychylać oraz 2 grupę nauczycieli (nie będę podawał z kim na czele by nie szkodzić tej osobie), którzy nie zgadzają się z istniejącym stanem rzeczy i starają się rozwijać i kształtować w dzieciach nowe zainteresowania, są jednak przez Dyrektora i jego lizusów sprowadzanie do poziomu grupy 1. W tej sytuacji ani atmosfera w szkole nie może być dobra i wyników też nie będzie. Jeżeli Dyrektor potrafi na ślubowanie klas I przyjść w krótkich spodenkach i koszulce polo, to o czym tutaj rozmawiamy. Wspomnę tylko, że SP1 jest szkołą integracyjną, jednak załatwienie przez Dyrektora windy dla dzieci niepełnosprawnych jest od wielu lat niemożliwością. Na początku roku miała w szkole miejsce wizytacja z Kuratorium, która wykazała, że Dyrektor nie współpracuje z Rodzicami uczniów i ogólnie ma olewający stosunek do wszystkiego. Przez pierwsze 2-3 tygodnie po wizytacji Dyrektor był bardzo miły i deklarował chęć współpracy z Rodzicami lecz później wszystko wróciło do norm i jest jak dawniej. Pewnie tak będzie dopóki Dyrektor nie odejdzie na "zasłużoną" emeryturę. Gdzie te czasy śp.E. Kołodzieja czy p. Stefana Warjasa i choć p. Andrzej Milewski miał takich wspaniałych poprzedników z którymi sam pracował zmarnował szansę nauczenia się od nich czegokolwiek.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 14)
  20. 29 czerwca 2013 o 09:08
    xd :
    to samo jest w gruszowie, nauczyciele uwazaja sie za bogow i nie szanuja ani rodzicow ani uczniow, a najwiecej te miastowe, a mogli by sie zabrac do nauczania dzieci bo jakia wiedza nauczycieli takie wyniki uczniow
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 11)
  21. 29 czerwca 2013 o 12:33
    rodzic :
    do av - Jedynka wychowuje, bez nerwów, bez stresu, dzieci są spokojne atmosfera również i nauczyciele nie są szczuci jak w innych szkołach, a raz jest lepiej a raz gorzej jak wszędzie i ze wszystkim
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 18)
  22. 29 czerwca 2013 o 14:33
    olo :
    A ja proponuję, żeby na tych egzaminach , we wszystkich szkołach - tych państwowych i prywatnych zasiedli w komisjach neutralni obserwatorzy i ... zobaczymy. Bo w cuda nie wierzę. Pozdr.dla szóstoklasistów - absolwentów. Powodzenia w gimnazjach!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 8)
  23. 29 czerwca 2013 o 17:13
    matka :
    Do rodzica. Może i jesteś rodzicem, ale co pewniejsze- nauczycielem w tej szkole.Lepiej zdejm klapki z oczu nauczycielu i zobacz, że te opinie nie są wyssane z palca. Nauczyciele nie są szczuci. To prawda. Mówimy o uczniach. Gwoli sprawiedliwości przyznam, że nie do wszystkich nauczycieli odnoszą się te krytyczne uwagi. Jednak moje dzieci źle wspominają tę szkołę.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 6)
  24. 29 czerwca 2013 o 17:16
    Ania :
    proponuję porównać tegoroczne wyniki egzaminu w Lipinach i Żelazówce z ubiegłorocznymi, bo o ile sobie przypominam, to nie były takie rewelacyjne, a tu nagle przez rok taki wielki postęp - to musi z pewnością być cud
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 9)
  25. 29 czerwca 2013 o 18:55
    Anonim :
    brawo !!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 4)
  26. 29 czerwca 2013 o 21:30
    tito :
    do ania - żelazówka była wysoki i ubiegłym roku = poczytaj )
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 3)
  27. 29 czerwca 2013 o 23:19
    Anonim :
    Nie jest tak zle,miedzy podstawowymi szkołami roznica to około 4 pukntow 25,7 w szkole nr 2 i 21,4 w Gruszowie, zdecydowanie gorzej miedzy gimnazjami
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 2)
  28. 29 czerwca 2013 o 23:29
    ps :
    Zgadzam się z olo, powinni zasiadać neutralni obserwatorzy na egazminach, nie wierzę w cuda które zdarzyły się w Lipinach i Żelazówce
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 3)
  29. 30 czerwca 2013 o 07:14
    Anonim :
    XD z tego co się orientuje, egzaminacyjnych przedmiotów uczyły panie ze wsi i wyniki są jakie są...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 3)
  30. 30 czerwca 2013 o 10:01
    ja :
    a moim zdaniem to na gówno potrzebne te egzaminy, tylko stresowanie dzieci i tyle.powinni zlikwidować te egzaminy...szkoda dzieci
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 6)
  31. 30 czerwca 2013 o 12:15
    ja :
    Rodzice nie powinni odpuszczać nauczycielom jesli ci obrażają ich dzieci.Wystarczy wyciągnąć konsekwencje,złożyć skargę tam gdzie trzeba,a szybko uczący nauczą się kultury osobistej.Czują się bezkarni,bo tak naprawdę nikt nie staje w obronie swoich dzieci.Rodzice boję się interweniować,bo są świadomi tego,że jeszcze bardziej zaszkodzą swojemu dziecku.Myslę,że gdyby się za to solidnie zabrać,imiennie wymienić tych,dla których dziecko jest,np.debilem,to wreszcie skończyly by się wyzwiska w tej szkole.Jesli uczeń cos przeskrobie,od razu wyciągane są konsekwencje,a czemu by nie wyciągnąc konsekwencji z chamskiego zachowania nauczyciela?Czy tacy ludzie mają ksztalcić i wychowywać nasze dzieci?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 10)
  32. 30 czerwca 2013 o 15:43
    obserwer :
    Kiedy ktos dostrzeże co sie dzieje w Gruszowie?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 8)
  33. 30 czerwca 2013 o 16:26
    ojciec :
    do rodziców -czy w waszych szkołach nagradzano tylko te dzieci, których rodzice wpłacili"dobrowolną"wpłatę na Radę Rodziców, czy wszystkie, które na nagrodę zapracowały?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 4)
  34. 30 czerwca 2013 o 17:15
    rodzic :
    Do matki! Nauczycielem nie jestem - broń Panie Boże tej profesji w dzisiejszych czasach. Moje dzieci ukończyły już szkołę, i to właśnie Jedynkę i bardzo miło ją wspominają, zresztą ja też, stąd moja opinia. Tyle na ten temat.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 5)
  35. 30 czerwca 2013 o 20:36
    Anonim :
    obserwatorze myślę,że wkrótce...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 5)
  36. 30 czerwca 2013 o 20:39
    obserwer :
    Gruszow na koncu. Dyrektor nagrodzony powierzeniem. 5 lat z glowy. Co z tego, ze wyniki najgorsze... A to Polska wlasnie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 9)
  37. 30 czerwca 2013 o 22:27
    olo :
    A w Gruszowie nauczyciele zamiast zawinąć rękawy i wziąć się do roboty, to fermenty sieją, najgorej ci od cielesnych cwiczen... Może któremus sie marzy stołek dyra? Niedoczekanie, bo to nie dla takichwypaczen.... reszte sobie dospiewajcie ;P
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 11)
  38. 1 lipca 2013 o 10:46
    rodzic DT :
    do rodzica: chyba w każdej szkole tak jest. Przecież nagrody kupowane są z funduszu rady rodzica. Ja płacę "dobrowolną" składkę bo moje dziecko korzysta z tego np w dzień dziecka ale nie mam ochoty sponsorować nagród rodzicom którzy mają wszystko gdzieś i nie płacą bo nie
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 3)
  39. 1 lipca 2013 o 13:06
    matka :
    Władza olewa nasze dzieci, dając powierzenie dyrektorowi, który od lat na najgorsze wyniki nauczania!!!!!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 8)
  40. 1 lipca 2013 o 19:19
    obserwer :
    Widocznie dyrektor w Gruszowie ma inne priorytety. Nie od dzis wiadomo jakie...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 10)
  41. 1 lipca 2013 o 22:43
    tito :
    do obserwer - a jakie ? widać dobrześ zorientowany - pewnie z grupy takichwypaczeń...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 3)
  42. 2 lipca 2013 o 00:43
    aja :
    Wylewacie swój jad i frustracje, w większości nauczyciele, którzy mają już wakacje. Wystarczy pomyśleć moi drodzy - są klasy słabsze i mocniejsze, od tego również są uzależnione wyniki. Jeżeli uczniom nie chce się przyłożyć i uczyć, to nawet nauczyciel cudotwórca nie pomoże! Widocznie w tym roku w Lipinach i Żelazówce były dobre, mocne klasy, ambitni uczniowie. Jak wiadomo, na wsiach klasy są nieliczne, więc te 5-6 osób wystarczy, żeby średnia kształtowała się na takim poziomie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 6)
  43. 2 lipca 2013 o 15:47
    do tito :
    Uderz w stół....
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 1)
  44. 2 lipca 2013 o 19:31
    Anonim :
    najgorzej jak w gronie sa właśnie tacy co fermentują i przeszkadzają w pracy innym nauczycielom
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 9)
  45. 2 lipca 2013 o 20:49
    jeszcze nauczyciel :
    najgorzej jak w gronie ktos ma odwagę powiedzieć co mysli, a nie daj Boże skrytykować posunięcie władzy w obecności lizusa donosiciela!swoją drogą mądry dyrektor powinien tępić lizusów.A teraz czekam na atak...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 9)
  46. 2 lipca 2013 o 22:19
    obserwer :
    I panu dyrektorowi :-)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 4)
  47. 3 lipca 2013 o 00:15
    Anonim :
    do obserwer: ja nie wiem jakie ma priorytety i uwazam ze za nauke odpowiadaja nauczyciele i tych powinno sie wymieniac a nie trzymac bo ...no wlasnie bo co? schował sie w szkole nieudacznik przed ciezka pracą?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 9)
  48. 3 lipca 2013 o 09:28
    xy :
    Ludzie skończcie już pisać te głupoty, dzieci niech się wezmą do nauki, rodzice do wychowywania ich i będzie spokój (chyba że komuś się nudzi bo nie ma co robić....)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 11)
  49. 3 lipca 2013 o 10:01
    bb :
    do anonim - wymienić ale jak ?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 4)
  50. 3 lipca 2013 o 16:08
    Anonim :
    dręczyć aż sami zrezygnują - to wypróbowana metoda.I można się pozbyć niewygodnych.Co ważne stosowana nie tylko w szkołach.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 6)
  51. 3 lipca 2013 o 20:50
    Anonim :
    nie pochwalam także dwójki bo miałam tam dzieci, i także nauczyciele poniżali dzieci, niesprawiedliwie oceniali ,tylko dzieci rodziców dobrze usytuowanych się liczyli - atmosfera miedzy nauczycielami tez nienajlepsza.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 6)
  52. 3 lipca 2013 o 20:52
    rodzic :
    szkola podstawowa podobna do innych - liczy się pozycja rodzica. nierówne traktowanie dzieci, poniżanie, obrażanie,
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 7)
  53. 3 lipca 2013 o 21:25
    Tara :
    Anonimie....a moze by przyzwyczaic dzieci do samodzielnej pracy, dopilnowac czesciej.....a nie zrzucac odpowiedzialnosci tylko na nauczycieli. chyba warto to przemyslec, bo myslenie nie boli.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 9)
  54. 4 lipca 2013 o 09:25
    Anonim :
    ale wlasnie tym ambaras zeby ...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 7)
  55. 5 lipca 2013 o 05:29
    do anonima :
    To prawda. Słyszałam to od wielu, że dzieci w "dwójce" traktowane są wg pozycji rodziców i pochodzenia.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 9)
  56. 5 lipca 2013 o 11:46
    zatroskany rodzic :
    właśnie może rodzice zatroszczyli się o dzieci i dopilnowały swoje pociechy to i wyniki lepsze by były
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 6)
  57. 5 lipca 2013 o 15:07
    Anonim :
    tak! najepiej jakby to rodzice uczyli w domu a nauczyciele by tylko sprawdzali co nauczyli ... mysle ze wyniki bylby lepsze, no i nauczyciele byli by wreszcie zadowleni i wypoczeci
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 7)
  58. 5 lipca 2013 o 22:13
    obserwator :
    A ja widzę że anonim to albo ktoś bezrobotny albo siedzący w biurze i udający, że pracuje! Wszystko komentujesz anonimie i to w sposób bardzo zjadliwy, musisz chyba być bardzo nie lubianą i zakompleksioną osobą.. Nie rzucaj już jadu i weź się za odkarzanie swojej natury!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 2)
  59. 5 lipca 2013 o 22:37
    mama :
    i w dwójce i w gimnazjum nr 1 liczy się to, kim są rodzice, pamiętam jak jeden tatuś na stanowisku u burmistrza chodził po nauczycielach i wymuszał piątki, żeby córeczka miała świadectwo z paskiem
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 4)
  60. 5 lipca 2013 o 23:59
    Maria :
    do zatroskanego rodzica: a mozeby tak rodzic pracował i zarabiał pieniadze na książki a nauczyciel uczył za pieniązki dzieci rodzica z podatków któego zyje, a dyrtektor pilnował nauczyciela, ktory uczy dzieci rodzica, z ktorego podatków zyje? nie proste to?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)
  61. 6 lipca 2013 o 08:18
    baca :
    dzieci wybranych rodziców nadal mają fory ,a biedniejszy choćby przechodził samego siebie i uczył się cały czas to i tak nie dostanie takiej oceny jak ten {z lepszej rodziny}-znam to z własnego doświadczenia ,ciągle jest tłumaczenie że we wszystkim winni rodzice -są rodzice co pilnują dzieci w nauce -są też tacy co nie interesują się tym, ale nauczyciele są też różni jedni olewają swoją pracę i aby do dzwonka -są też tacy którzy wkładają siły i serce w swoją pracę i nie zwracają uwagi na tych wybranych rodziców -i takim nauczycielom z powołania życzę dużo zdrowia , wytrwałości i cierpliwości w swojej pracy- bo młode pokolenie to nasza przyszłość
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 4)
  62. 6 lipca 2013 o 19:16
    dawny uczen :
    cudownie wspominam jedynke! bylem pierwszym rocznikiem w 'nowej' jedynce, za Pana Andrzeja Milewskiego i uwazam, ze to bardzo zyczliwy czlowiek. I wiekszosc klasy miala ponad 30 pkt z egzaminu... dalo sie? dalo sie!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 5)

Skomentuj (komentując akceptujesz regulamin)